caassandra

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av cassandra - 11 maj 2011 22:07

hejj ,är färdig nu ,har precis städat hela gaderoben -.-

skit trött nu ,ska snart gå o lägga mig ! :)

imorrn ska jag va med filip o martina :dd

ska på martinas fotbolls träning :D

har gjort om headern nu ;)

aja,ska dra nu,pusshej ;*<3

Av cassandra - 11 maj 2011 20:52

sitter i soffan o kollar på " big brother " och brevid sitter brushan :)

och spelar nintendo ! :pp

         




Av cassandra - 11 maj 2011 20:48

                                                       

Av cassandra - 11 maj 2011 20:40

 


1 vinnare: blir länkad o presenterad på min blogg och står på bloggen i 1 vecka :)

2.vinnare : blir länkad o presenterad :)

3 vinnare : blir länkad :)


sista dagen att anmäla sig är på söndag !

Av cassandra - 11 maj 2011 19:57

hejj,ska snart städa ur min gaderob o rensa den med mami ,har fått massor nya kläder :ppp

nu lyssnar vi på Gyllene tider : när vi två blir en :)






Av cassandra - 11 maj 2011 19:36

1. Vad heter hon ?  Martina nyberg :)

2. Hur gammal är hon ? 11snart 12

3. När träffades ni sist? igår

4. Vad har hon för hårfärg? blondt

5. Brukar hon färga håret? inte så ofta

6. Har hon något smeknamn? martinci,martinca,tina,lite olika :)

7.Vad har hon för parfym? olika
8. Är hon galen? galnast! :D
9. Vad är erat första minne? vi spelade fotboll på skolan och så ramlade vi o bråttade ner varandra på fotbollsplan ,haha  :DD

10. Har ni många minnen ihop? ja :)

11. Vart bor hon? hemma
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej :(

13. Är du avundsjuk på hon? ne,  bara hennes utséende
14. Vad heter hennes syskon? ida,william,alexander :)

15. När träffades ni första gången? 2 maj 2009 ,det var då hennes klass kom o hälsade på våran klass för vi skulle börja i samma klass

16. Hur träffades ni? skolan :9

17. Vad går hon i för sporter? fotboll
18. vad brukar hon göra på helgerna ? kompisar,fota,fotboll,mm

19. Göra efter skolan?kompisar
21. Har ni pussats? självklart
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? ja
23. Har hon fräknar? lite
24. Har ni kollat på film någon gång? aa
25. Har ni bråkat någon gång? ja :(
26. Har ni sovit i samma säng ? yes!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  ja
28. Har du sett hon gråta? ja
29. Vad gjorde du då? - tröstade henne?
30. Har du sett hon vara riktigt arg?  ohja
31. Har hon sett dig gråta? ja.
32. Vad ska ni göra i sommar? hur jävla mycke som hellst!

33. Har hon svikit dig någon gång? tror inte det
34. Har ni pratat i telefon någon gång? yes
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? ta livet av mig,klarar mig inte utan henne.. hon är mitt liv ! <3
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? klart
37. Älskar du henne? mesti hela världen ! <33
8. Vad är det bästa med henne? hela hon är bäst
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?  inget alls
40. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? klart
41. Hur ser hons klädstil ut? (y
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? ah :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du är den vackraste som finns ! ♥
 
 
                            
 
 
ILOVEYOU.♥

Av cassandra - 11 maj 2011 19:18

Namn: Cassandra emma josefine berggren :)

född: 18 mars 1999.

bor: västergötland

familj 1 :

 mamma

,kristian (mammas kille ) 

 neo (bror )


+ martinci såklart (syster) <33333



familj 2 : pappa,

catrin (pappas tjej -.)

elin (syster )

evelina (pappas tjejs barn )

rasmus (bror )



ögonfärg:blåa

hårfärg:brun

längd : 1,59

skola:lidåker

bästavän:martina (L)

sport:dans och ska kanske börja fotboll nu till sommarn :D

hobbies:dansa,kompisar,shoppa,ta kort ,mm..



     

      


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards