caassandra

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av cassandra - 3 maj 2011 16:43

hejj,kom nyss hem från akuten.

ramlade ner från trappan ,så jag har stukat foten typ :((

fanh,måste gå på krykor ,hatar det .

och så kan jag inte dansa heller,mår jätte illa och är yr,

tror jag slog i huvuder i golvet  ! eller ah ,landade på golvet :(

mår skit,idag har vi haft den där jävla vandringen i skolan -.-

hade nån pappa med oss som var ***  * *******

skulle ju egentligen vart och dansat nu ,och sen ikv på jazzen  men nu blir det ju inte så eftersom man inte kan gå :(

vet inte hur jag gör imorrn,tror jag går till skolan,har bara sån huvudvärk,mår illa och är yr , ikv kommer monica o kent ( kristians föräldrar ) och äter middag är.

för kristian fyller ju år idag :)

orkar inte skriva mer,ska gå och lägga mig en stund tror jag !




 


Av cassandra - 3 maj 2011 08:00

Hurra Hurra Hurra ! :D


     

Grattis kristian !

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards