caassandra

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av cassandra - 8 maj 2011 21:33

hejj,idag har jag vart med lella o martina :)

imorse klockan 12 åkte jag o träffade lella vid tennishallen o sen stack vi till ågårdsvalen o kollade på martina när hon spelade fotbollsmatch ,dom van med

8-2    girlmessi(martina) gjorde 1 mål tror jag om inte mer :)

sen stack vi hem till martina o solade o lyssnade på musik ;pp

efter det åkte vi ut o tog kort ,haha ! skit sköjj vare ;dd

och sen stack jag hem vid typ 20 över 8 eller nåt ..

imorrn kanske jag ska va med lella o martina <3

och på kvällen åka på ett fucking utväcklingsamtal  klockan 7! -.-

kommer ju gå skit bra ,mina nationella prov gick väl åt ******* också,men aja..

nu har jag inte dans på ca. 3 månader för det är sommmarstängt till typ augusti nån gång,så får väl börja gå ut o spring o träna mkt :)

annars ser man väl ut som big mamma.

men nu ska jag ta bort sminket o borsta tänder och sen lägga mig,puss ;* <3



Av cassandra - 8 maj 2011 10:52

hejj,ska snaret platta håret o sminka mig ! :)

har precis duschat..

om en timme åker jag till ågårdsvalen ,för martina ska spela fotbolls-match :)

och efter ska jag va med hon o lella <3

men det kommer bilder ikv ,pusshej ;* <3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards