caassandra

Alla inlägg under maj 2011

Av cassandra - 19 maj 2011 08:10

hejj,sitter i skolan ! det är nån tant här och pratar om språken i 6:an .

kan inte skriv a mer,men efter skolan blire martina :)

pusshej ;*<3

Av cassandra - 18 maj 2011 19:54

hejj,har varit på klass-fotbollsträning nu.

fick klassfotbolls tröjan,biljett till korv och dricka ,biljett till äventyrslandet och vattenflaska  :d

just nu sitter jag och pratar med martina i skype :dd<333

japp,imorrn ska jag va med henne,och sen vet jag inte mer ,men hinner inte blogga mer ,pussshej ;*<3


Av cassandra - 17 maj 2011 21:10

hejj,va hemma från skolan idag ,mådde inte så bra inatt och imorse!

men sen på förmiddagen gick det över,men har ont i huvudet bara,men ska till skolan imorrn. -.- åkte hem till lella vid 1 typ och så kollade vi på talang :)

sen stack vi hem till martina <333

och så vara vi där,sen åkte vi till ica för att träffa filip och så köpte jag fika till imorgon.sen åkte vi såklart till donken,hahaha ;D

sen hade martina fotbolls träning så jag stack med henne dit och lella o filip stack hem. sen kom lella och philip ,efter träningen stack vi hem till martina ,var utanför och snackade och girlmessi (martina ) spelade  fotboll :)

sen stack jag hem och nu sitter jag här !

imorrn är det km på framnäs ,uttagning bara :p

men ska inte vara med :(

så jag får väl kolla på då :/

vill va med men får inte /kan inte spring med foten ,har ju fortfarande ont :(

och sen på kvällen är det klassfotbolss träning men det blir ju inget med det heller :( -.-

aja,,men orkar inte skriva mer ,ska duscha och sen kolla på big brother ,pusshej ;* <3



kommer bilder imorrn från km  ;P






Av cassandra - 16 maj 2011 21:04

hejj,har legatt i soffan hela dagen från 11 -.-

har 38 graders feber nu ,

har inte ont i magen längre :)

imorrn ska jag va hemma från skolan ,en extra dag .

men nu ska jag mysa med familjen !

film ;pp

pusshej ;*<3

Av cassandra - 16 maj 2011 14:41

har 38,1 graders feber  nu :(

väntar  på att mamma ska komma hem med glass :;)

pusshej ;*<3

Av cassandra - 16 maj 2011 12:21

                                           

Av cassandra - 16 maj 2011 11:12

hejj,har feber och mår illa och skit ont i magen :(

hoppas det inte är mageninfluensa ..

tror inte det,

ligger i soffan och kollar på " top model " :)

vaknade för 25 minuter sen ungefär .

hoppas jag är frisk imorrn,men det tror jag inte :(

är nog hemma imorgon.

men på onsdag måste jag vara frisk ,för då har vi km på framnäs (slutar halv 4 -.-)

och sen klockan 6 äre klassfotbolls träning :)

vill komma med i km ! ;pp

ska lägga mig nu och kolla på film .

pusshej ;*<333


Av cassandra - 15 maj 2011 23:02

hejj,ligger i sängen med mamma (misstolk)  och kollar på p.s i love you ! <3

göttar oss med marabouchoklad ,och vindruvor :)

mår inte så bra ,känns som om det är feber o magenflänsa på g :((

hoppas inte det iaf.

men nu ska jag lägga mig ,pusshej ;**<333


2 bilder sen förut när jag städae ut gaderoben igen ;s

det var bara hälften ! <3

      

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards