caassandra

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

:D

Av cassandra - 30 maj 2011 18:15

hejj,har varit ute och sprungit med kristian i 1 timme ungefäe ! :)

har duschat,väntar på att maten ska blir klar (hamburgare och strips)

och sen ska jag dra ut ;D

ikv bli det mys med familjen ,kolla på bigbrother och sen film ! <3

mamma är sjuk ,så vi ska bara mysa och kolla på film :d

imorrn blir det nog fotbollsträning ,tror jag ska börja ,ska iaf dit och va med ! :D

sen på onsdag blir det skogshyddan med 5b och 5a ,förutom dom som ska va med i km på framnäs.

ska bada och spela minigolf och SSOOLLAA ! :DDDD <333

på fredag kommer världens bästa moster hem ,med hennes kille !

dom bor i london som ni vet,och hennes killa atle är från norge,har aldrig träffat han så det ska bli roligt,ska lära mig norska ;))

v.24 ska vi till borås med klassen ,vann biljetter på klassfotbollen :D

är där 1 heldag ,gratis inträde men får ha med pengar till mat,eller om man vill köpa något eller rida kamell eller elefant :DDDDDDDDDDDD

fast ska va hos grisarna mest så klart martina ;)))<3333

hahah :D

men ska dra nu,pusshej ;*<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cassandra - 7 januari 2012 21:28

har bytt blogg nu till devote.se istället! checka gärna in och läs om min vardag och släng gärna in en kommentar! (: ha det bra,massor med kramar!   http://caassandraberggren.devote.se/ ...

Av cassandra - 7 januari 2012 13:48

hejhej! vaknade för en stund sen,martina sover fortfarande så passade på att göra ett snabbt inlägg! vet inte vad som händer idag. är ett tröt,vi somnade tyå vid halv sex imorse,och har typ bara sovit två timmar! ska gå och lägga mig i sängen...

Av cassandra - 7 januari 2012 00:23

hejsan! kommit hem efter ett äventyr,HAHHA -.- kolla här jag  & martina skulle cykla och möta madde vid arenan,och dåskulle vi ta en genväg! så ni vet en sån där man går igenom som snurrar samtidigt,en sån är det ju vid isstadion och då fick jag ...

Av cassandra - 6 januari 2012 19:25

   

Av cassandra - 6 januari 2012 17:46


hejsan! förut var jag & martina och käkade fruksot på donken! jag ska sova här inatt (: om en stund ska vi dra till icaklockan och köpa dricka o godis. ikväll vet jag inte vad som händer riktigt!   men nu ska jag och denna snygging dra ut,p...

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards