caassandra

Alla inlägg den 13 december 2011

Av cassandra - 13 december 2011 21:05

 

  hejalla,går och lägger mig efter en myyssiiggdag!

Julgranen är på plats ,blev inte nåt pepparkakshus för det blir julbak imorgon istället! (:

Luciatåg avklarade och läxor gjorda!


har varit en myssig dag i skolan med lucia och lussefik och film med andra 6an!

och skrattat så jag gråttit ,HAHAH! :D

och kollat på lillebrorsans luciatåg med hans klass!

men går iallafall och lägger mig med ett leende på läpparna!



kramisarrrr,

imo

Av cassandra - 13 december 2011 19:45

           


och nu...



          

 
Av cassandra - 13 december 2011 19:40

 

 
Av cassandra - 13 december 2011 18:23

har nu kommit hem från lillebrorsans Luciatåg (:

dom var jätte söta dom små barnen,sen så stannade vi och fikade efter,

nu sitter jag här i mitt rum och har nog typ HÖGSTA volymen på bott (;

kööövviiiieee! sätta upp Julgranen sen baka Pepparkaks-hus!

sen blir det Desperate housewives! (:


Imorgon direkt efter skolan drar jag nog fram på stan snabbt och köper presenter till pappa!

han fyller ju  år på Fredag ,tips på vad man kan köpa till sin 32 åriga pappa? ;s

svåårttt!


aja nu ska jag iaf göra nåt vättigt och gå ner och göra Spanska & Engelska läxor!

sen käka och sen KÖVVIIEEE!


bilderna sen lucia idag kommer senare ikväll

hejsvejs

Av cassandra - 13 december 2011 15:52

                     

 
Av cassandra - 13 december 2011 15:35

hejsan,direkt när jag kom hem från skolan hoppade jag i pjamasen!

och satte mig i soffan och julpysslade och kolla på Svampbob fyrkant på tv'n! (:

Idag i skolan hade ju femorna Lucia ,och det var väll bra!

och sen kollade vi på film och lussefikade med andra 6an! myyysss ♥

nu och nån timme dra jag,mamma,kristian,mormor & monica och kollar på Neo's luciatåg!

sen direkt hem och sätta upp Julgranen och baka pepparkaks-hus (:

men ska göra iordning mig nu och sen drar vi till skolan för och kolla på lillebrorsan luciatåg!

tar kort sen som kommer upp på bloggen ikväll!

puuuusss


bild sen skolan,


 


Av cassandra - 13 december 2011 07:45

hejsanhoppsan drar till rebecca och sen drar vi direkt till skolan och kollar när femorna har lucia med hela skolan!

sen lussefika och lussemys hela dagen med andra 6an (:


hinner inte blogga mer nu ,bloggar när jag kommer hem från skolan,kramissarr!



    


   

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards