caassandra

Alla inlägg den 4 december 2011

Av cassandra - 4 december 2011 20:30

kollar nu på julkalendern och dricker oboy!

har precis duschat ,efter julkalendern ska jag kolla på Awkward och sen Jersey shore, (:

blir en kväll i soffan!

hhhe har iallfall haft en awesome helg hos pappa! (:

kom på att det bara är 20 dagar kvar till julafton  idag ,geenii ju!:DDDD

men nu ska jag kolla på julkalendern ,puuusss

 


Av cassandra - 4 december 2011 19:00

har nu kommit hem till lidköping! (:

sitter i mitt rum och lyssnar på musik o kollar på på Svampbob fyrkant på disney chanel!

ska snart packa upp allt som jag hade med ihelgen och sen duscha,

sen ska jag kolla på film med min underbara bror!

sen lägger jag mig så man kommer upp till skolan imorgon,

efter skolan kommer Izabelle & Vilde till min skola,direkt när dom slutar så ska vi va med

Hanna.b , Olivia A-o ,Rebecca,Anton & Oliwer och kanske några mer!

men nu ska jag packa upp allt o duscha så man kan kolla på film med brodern sen (:


     


puuuuuusss

Av cassandra - 4 december 2011 16:38

 

hej sitter nu i soffan och myser med pappa & systeryster och dricker coca-cola! (:

vi kom nyss hem från farmor & farfar,

om 1 timme kommer mamma & anna och hämtar mig här!

när jag kommer hem ska jag bara mysa med min lillebror,

imorgon blir det en helt vanlig skoldag tror jag ,och efter skolan ska jag va med kompisar (:


men nu ska jag passa på och mysa lite med pappa och min lillasyster innan jag åker till mamma,

bloggar mer när jag kommer hem,puuuuussss!



Av cassandra - 4 december 2011 13:12

Tar på mig skorna och går hem till farmor & farfar! (:


 

Av cassandra - 4 december 2011 13:03

                             

Av cassandra - 4 december 2011 11:07

hejsan vaknade upp med att det haglade och snöade ,så kunde inte sova för haglet lätt så mycket mot

altanstaket (plasttak) ,så nu sitter jag med pappa i vardagsrummet och lyssnar på musik! (:

vet inte riktigt vad som händer idag,ska hem till världens underbaraste farmor & farfar sen iallafall!

sen ikväll kommer mamma och kristian och hämtar mig och när jag kommer hem ska jag bara mysa med

min  lillebror! ♥

men nu börjar Awkward så ska kolla på det lite,





puuuuuuuuuuuuussss  

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards