caassandra

Alla inlägg den 12 december 2011

Av cassandra - 12 december 2011 22:50

duschat precis och käkat,

kom hem vid typ kvart över 9!
idag efter skolan åkte jag direkt hem och gjorde läxor och sen direkt till martina och sen drog vi till stan! (:

köpte en ear-cuff!

och martina köpte massor med julklappar,gör det en annan dag istället!

 sen efter åt gick vi hem till martina och kollade på Svampbob! (:

och sen drog vi till donken ,och sen Arenan och kollade på Villa,

Skulle ju satt upp julgranen idag och gjort pepparkaks-hus med familjen idag men kunde ju inte så det får bli imorogn istället efter Neo's luciafirande! (:

Börjar med att kolla på femorna när dom har lucia imorgon klockan 08.oo med hela skolan!

sen direkt efter ska både 6orna ha lussefika ihop och kolla på film tillsammans! (:

sen musik med dom,så det blir en mysdag med andra 6an imorgon!


12 dagar kvar till Julafton idag!




men nu ska jag ta och dejta sängen och ssoovvaa i några timmar innan man ska till skolan!

hejsvejs! (:

Av cassandra - 12 december 2011 14:45

hej allihopa,kom nyss hem från en vanlig skoldag!

har haft skit roligt i skolan idag ,haha jag och rebecca lekte superman i korridoren mot 4:orna :D

imorgon är det lucia i skolan skrev att det var idag trodde att det va det,men det är imorgon!

det är ju femorna som har lucian i år för vi hade förra året när vi gick i 5an,och efter ska skolan ha lussefika.

så hela skolan fikar ihop och sen ska vi kolla på film hela dagen efter och sen efter skolan stannar jag nog en stund och tränar till julavslutning med Rebecca,Hanna och Olivia ,vi ska sjunga " Tänd ett ljus & Julen är här"

Nu ska jag och mamma göra pepparkaks-hus och sen senare sätta upp Julgranen! (:

Ikväll blir det Villa-match! Yeeaahhh,

ska försöka få med pangbruden Martina (;

om jag lyckass.. som sagt ,heheh men nu ska jag ta och gå ner och ta något och äta innan pepparkaks-bakande börjar! heellyyyyeeahh (:


puuuss

Av cassandra - 12 december 2011 08:00

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards