caassandra

Alla inlägg den 2 december 2011

Av cassandra - 2 december 2011 23:51

snackar skype med oliwer och anton just nu!

jag och oliwer har tävling om vem som kan vara uppe längst inatt,såklart att jag kommer vinna!? :D

men just nu har vi också tävling om vem som kan göra roligaste smilieisarna(stavning) 

och just nu gåre det inte så bra för mig kan man ju säga,men oliwer fuskar så det gills inte för han (;

klockan är ju bara 10 i 12  nu känns som om den är typ 4 på natten,

hur fan ska jag orka att vara uppe hela nattten -.-

aja,jag ska iaf inte förlora!!

haahha men nu ska jag fortsätta med kriget,puuusss

Av cassandra - 2 december 2011 20:29

sitter i soffan med hela familjen ,förut rasmus som kommer imorgon

och kollar på idol och äter massor med godis (:

nu blev det visst reklam så kan blogga lite,¨

imorgon ska vi ha julbak hela dagen,och sen kanske åka o bowla! (:

och även åka hem till världens underbaraste farmor o farfar,

dom är dom coolaste man kan träffa,så underbara!


men nu börjar idol igen, 

‎~ puuuuusssss ♥ ~

Av cassandra - 2 december 2011 19:54

Idol

     

Av cassandra - 2 december 2011 19:47

Av cassandra - 2 december 2011 18:29

hejhoppigaloppp! (:

vad gör alla en sådan hära fredagkväll?

har precis käkat ,sitter brevid evvyyy (evelina) i soffan och kollar på " awkward"

ska hoppa in i duschen om en stund,och sen kommer pappa hem med gooddiiss till idol! 

idag har jag vart med Vilde,Hanna.B,Rebecca,Anton och Oliwer.F  (:

vi va hos mig först en stund och sen stack vi till donken och idrottenshus!

sen vid 5 kom pappa och nu sitter jag härr i Wolfisland `vargön` :D



          

Av cassandra - 2 december 2011 17:55

nu är jag i vargön (:

sitter i soffan och väntar på att maten ska bli klar,

kom nyss hit brevid mig sitter syster min! 

sen ska vi ha fredagsmys och kolla på idol (;

jag bloggar mer när jag käkat 

puuuusssssss

Av cassandra - 2 december 2011 13:54

hej sitter nu hemma hos mig med vilde (:

snart kommer hanna,rebecca,anton,oliwer och kanske arvid o ebbe,

sen vid typ 5 kommer pappa och hämtar mig,är där ihelgen (:

men kan inte blogga mer nu,bloggar ikväll när jag kommit till pappa!
ppuuuuussss 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards