caassandra

Alla inlägg den 21 december 2011

Av cassandra - 21 december 2011 21:51

hej allihopa!

kom precis hem efter att ha skjutsat hem martina ,följde med i bilen (;

nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik!

ska snart gå ut i köket och hjälpa mamma att göra klart pepparkakshuset x'dd



har iallafall haft en awesome kväll med martina,myssiggt

imorgon ska jag fram på stan en sväng,och sen ska jag träffa vilde en stund!

vet inte riktigt mer vad som händer.


fyfan vad gött det ska bli med lov nu i tre veckor (:

och att få sova ut imorgon,känns som om jag inte sovit på hundra år typ!


ska lyssna klart på denna låt sen gå ut och göra klart pepparkakshuset!


Av cassandra - 21 december 2011 17:19

hejsan! idag har vi ju haft Julavslutning (:

det gick väll bra! sen efter det gick vi tillbaka till skolan och kollade på " Polar expresen"

efter skolan åkte jag direkt hem och bara chillade!

sen åkte jag hem till martina och så åt vi tacos och chillade (:

och sen cyklade vi hem till mig och här sitter vi i vardagsrummet och kollar på tv!

snart ska vi baka Pepparkakshus och Julgodis och sen ha Myys och kolla på film! (:

bilder sen Julavslutningen kommer senare ikväll,bloggar mer sen!


 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards