caassandra

Alla inlägg den 20 mars 2011

;**

Av cassandra - 20 mars 2011 17:07

tog ett hål i örat igår ,tog det själv hemma hos martina :)

gjorde inte nåt ont,men nu har jag skit ont :(


 

mitt öra är helt failat,tror det var det örat som jga opererade när jag var liten :s

men nice blev det ! :)

;**

Av cassandra - 20 mars 2011 17:07

tog ett hål i örat igår ,tog det själv hemma hos martina :)

gjorde inte nåt ont,men nu har jag skit ont :(


 

mitt öra är helt failat,tror det var det örat som jga opererade när jag var liten :s

men nice blev det ! :)

Av cassandra - 20 mars 2011 16:43

hejj ,förlåt för dålig uppdatering ;s

sov hos martina inatt ,igår var jag,martina,jossan o lella på stan :)

köpte ett par glass-ögon och smink,blev inte så mkt .

i fredag hade jag ju tjejkväll/party ,kuligt vare :D

innan det så var jag o mamma på stan ,köpte :

Ginatricot !

byxor : 200 kr

linne : 99 kr

kofta :200 kr


Hm !


smycken : 200 kr


är jätte trött har hållt på hela helgen .

så idag blire nog att lägga sig tidigt ,fast det kommer inte bli så endå.

skulle igentligen va med kompisar nu,men det blev tydligen inte så ;s

men jag ska nog bara vara hemma ,somnar snart.

kom nyss hem från svalnäs,fryser skit mkt .

men nu ska jag ,mamma o neo kolla på film ,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards