caassandra

Alla inlägg under mars 2011

:`(

Av cassandra - 9 mars 2011 20:10

jag vill inte att du ska må såhär,du är inte värd denna skit .

du är en speciell människa ,en underbar ,varför ska detta hända just dig ?

när jag fick veta det här visste jag inte vad jag sulle säga ,jag börja gråta.

Jag vill inte att du ska må dåligt ,då mår jag dåligt .

nu när jag sitter här och tänker på det ,börjar tårarna rinna.

Jag fattar det bara inte,det kan inte vara sant,men det är det.

JAG ÄLSKAR DIG ! kommer alltid att finnas för dig .

DU ÄR INTE VÄRD DENNA SKIT !

Av cassandra - 9 mars 2011 19:56

hejj,har legat och kollat på film med brursan ;)

var själva hemma så vi kollade på film o tröka .

va på stan förut med mormor :)

åker till pappa på fredag ;)

sen på söndag blir ett för tidigt kalajs för släkt typ,för mormor och morfar åker till london dagen innan jag fyller år ,så vi firar lite innan .

Fyller näste fredag ,den 18:de :DD<3

vet redan 4 saker jag kommer att få :)

ett par converise,dansskor,danskläder och en onepiece ;)

mer vet jag inte ,och det är inte kul att veta heller.

men har varit med och köpt / beställt grejorna ,så ,jajaj :)

önskar mig en iphone ,ipad och en systemkamera och massor annat . ;dd

men nu ska jag sätta mig framför tv med ansiktsmask ,fotbad och glass ;)

CASSANDRA (L) BEN OCH JERRY ! <3

imorrn blire dans (Y) <33333333333

 

 

      

Av cassandra - 8 mars 2011 20:26

kom precis ur dushen ,har varit o dansat street o jazz :)

så har varit på dans-skolan i 4  timmar ,är skit trött nu .

imorrn blire först skola sen gå på stan med mormor och köpa skor och andra saker till mig ,fyller ju år näste fredag och då är hon i london :(

och efter det blire säkert kompisar :D

men nu ska jag göra lite läxor -.-

och packa jympa kläder till imorrn !<3

Av cassandra - 7 mars 2011 19:53

ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva ut i hundrade år, bla bla bla...

hahah ;))

Grattis världens bästa farmor på 56 årsdagen :d

börjar bli stor nu farmor ..hahha ;D

 

Älskar dig ! <3

Av cassandra - 7 mars 2011 19:47

hej,sitter och trökar och lyssnar på musik ;*<3

jossan o anna stack precis hem ,har varit ute och skit ! :DDD

haahhah,va så jävla tråkigt i skolan så att det blev kul :D

ne,men det var skit kul i skolan i dag,hade vikarie ,så vi var ju jätte lydiga i skolan ( eller inte ) hhahhaha ;))

spelade typ bandy hela tiden inne,Äger ju fanh påt ,jag o martina borde ju starta nån jävla klubb typ eller martina o cassandras bandyklubb :D

imorrn blire skolan sedan dans ,street o jazz :PP

sen vet jag inte mera .

men nu ska jag hoppa in i duschen ,sedan blire  att tjocka sig med

GLASS GLASS OCH MERA GLASS ,och film med mamma ;dddddd

och sen söva .

pusshej ;*<3

Av cassandra - 6 mars 2011 20:02

hej ,kom precis hem från martina ;)

har sovit där inatt ,hahahaha natten var bäst ;dddd

(misstolk) jag o lella sov där ,hade skit kul :D

först idag var vi på stan sen drog lella hem och då stck vi till moa på rese <3

vi typ var ute och sen drog vi till donken och träffa kompisar .

sen villa-matchen ;D

och nu sitter jag o kollar på solsidan :)

måste dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 5 mars 2011 15:12

sitter o väntar på att mamma ska komma med pizza ;)

sen efter det ska jag dra till ug och träffa moa o martina <3

sen vet jag inte vad som händer.

va på stan förut med felicia ,hon sov över här :dd

igår  var det disco ,det var kul :)

men mådde inte så bra :(

men nu måste jag dra,bloggar mer ikv ,pusshej ;'<3

Av cassandra - 4 mars 2011 14:47

kom nyss hem från skolan ,har precis käkat .

ikv blire disco ;)<3

så ska hoppa in i duschen ,fixa mig och sedan åka.

bloggar mer ikv när jag kommer hem !


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards