caassandra

Alla inlägg under mars 2011

Av cassandra - 29 mars 2011 10:43

hellu,sitter i lasses rum i skolan o chekar lite bloggar,fb o bdb :pp

Är skit arg på nån ***** som tror att hon är min o martina eller ah alla på skolans mamma ,säger att vi inte får stå på den platsen vi står på o skit -.-

så vi käftade ju tbx och så drog  hon in martina i vägen o skit... :(

så har fått prata med ******* !      

¨men nu sitter jag i lasses  rum med mongot william o sötnosen martina ! :)

lyssnar på musik o chillar ,fett gött . är skit trött ,

ska snart dra o käka i matsalen o sen blire RAST ! :;DDDDDDDDDD

ska busa ,hihih   

efter det blir det SSSSSSLLLLLLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖJJJJJJDDDDDDDD !!!! :PPPP

efter skolan drar jag till dans-skolan med en gång , så kommer inte att blogga så mkt sen ,bloggar ikv när jag kommer hem.

kommer hem vid 20 i 8 typ,och sen ska jag duscha ,och göra läxor -.- mm..

ska dra,pusshej ;*'<3

Av cassandra - 29 mars 2011 07:30

skolan nu -.-

bloggar mer ikv !  :pp

pusshaj ;**<3

Av cassandra - 28 mars 2011 22:05

sitter nere ivardagsrummet , helt knäpp tyst är det.

mamma o neo har gått o lagt sig .och kristian är o jobbar fortfarande ,han hjälper kompisar att bygga hus typ eller ah :)

nu är klockan 10 över 10  o jag är inte iordning gjorde för sängen än,mitt hår är blött och har morgonrock,och inte borstat tänder eller nåt,trodde jag skulle lägga mig tidigt,är ju skit trött ! me nu måste jag lägga mig,hejdå .. <3

Av cassandra - 28 mars 2011 21:44

 

jätte gammal bild ,sen 2007 ;ss

men skit samma ! 


Mamma vad skulle jag göra utan dig ,det finns inte en bättre mamma en dig.

du är mitt allt,utan dig är jag inget , du är mina lungor ,dör du-dör jag.

du ordnar allt för mig .

jag vet att du har det lite svårt ....

kommer aldrig lämna dig mamma , du är mitt syre.

ville bara berätta hur jävla fucking mkt jag älskar dig ! (L)


Av cassandra - 28 mars 2011 21:34

                                               

hitta lite bilder :)

liten del av mitt liv,älskar er mest på denns jord   ! <33

Av cassandra - 28 mars 2011 21:25

Dagens :


kläder: chinos ,linne ,mjukiströja + underkläder !

smink: eyeliner,kajal,mascara ,orkade inte sminka mig aå mkt :ss

hårstyle: tofs :pp

mest älskade persson på denna jord : martina  <3

sötnos : albin gull ofc! :pp

bloggar:

http://leonellaahlen.bloggplatsen.se/

www.martinanyberg.blogg.se

http://vadfanskajagheta.se/


Låt : ulrik munther - en vanlig dag .


Av cassandra - 28 mars 2011 21:20

hellu,sitter i soffan o kollar på tv o käkar varma makor :)

ny duschad :pp

har fått utslag på helg ryggen , så jag har jätte ont,dom svider -.-

om det inte går bort på nån vecka eller nåt så ska läkarna kolla o så får jag typ nån salva.kom hem för en halv timme sen ungefär från eliot o nova !

ska fortsätta att kolla på tv o äta upp makorna och sen SOOOVVVAAA ! :DDD

pusshej ;*<3


Av cassandra - 28 mars 2011 17:16

hejj ! kom precis hem från stan , har varit där med martina ! <3

köpte : ett armband  :)

ska snart åka till eliot o nova,för eliot fyller år idag ! :D


så vi ska dit o äta middag eller vad man säger och fira han !

hinner inte skriva mer ,ska åka nu ,pusshej ;*<3


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards