caassandra

Alla inlägg under mars 2011

Av cassandra - 29 mars 2011 21:22

hejj , nu äre reklam så jag "råkade" hamna vid datorn ! :ss<33

har precis gjort varma mackor o oboy !

har sån jävla tränings värk i bena o armarna,och min rygg svider,duschade ju efter dansen ,´har skit ont,:(

menmen.. det är faktiskt skönt ibland med träningsvärk men inte nu .. :s

nu börjar det igen,så måste dra.

Av cassandra - 29 mars 2011 20:52

hejjjsann ! :D

sitter här i min onepiece o käkar glass :pp

ska snart kolla på  desperate housewives

med mamma,sandra,hanna o åsa ! mamma har dh-kväll :)

men nu ska jag dra,pussshej ;*<3

s

Av cassandra - 29 mars 2011 12:54

yyyooohhh , sitter vid skolan mac :PPPP<3

sitter i lasse rum än med mongoliderna martinca,chrillebooi o william :D

alla har var sin dator :***

har ju den bästa :)

ska dra till slöjden om 5  minuter ,så hinner inte skriva så mkt mer ,men jag bloggar kanske när jag kommer hem om jag hinner annars ikv efter dansen  ! <3

puss ;**




// Cassandra Berggren

Av cassandra - 29 mars 2011 12:34

Även om jag vill o även om jag tror att du är borta ur mitt liv även fast du
svor på att de alltid skulle vara vi att vara du o jag vill hata dej men älskar
dej mer varje dag, de var mera än ett år sen som du lämna mej ensam
Jag har blivit sviken mera åter fått känsla,
Men du va speciell du har mitt hjärta i min hand men du har glömt bort mej
helt nu för du rinner ut som sand.
När jag tänker tillbaka så fäller jag en tår när du låg här bredvid känns precis
som igår, När jag skriver det här river jag ut gammla minnen jag känner
sakta tårarna rinna nerför kinden Ja hade glömtde, hur mycket du betyder Va falsk
att allt va borta aldrig svider att inte kunna prata som vi gjorde
förut det ger mej en känsla av att livet e slut....

Av cassandra - 29 mars 2011 12:28

orkar inte mer utan dig ....   

Av cassandra - 29 mars 2011 12:26

Vad tycker ni jag ska ha mer på bloggen ?


dagens sötnos ?

dagens blogg?

dagens låt?

dagens kläder?

dagens film?

dagens fråga?

dagens bästa ?


Av cassandra - 29 mars 2011 12:19

hejjigen ! :D

sitter i lasses rum nu med, med martinca,becca o chrillebooi ! ;*

rasten är precis slut ,fast har sutit här på rasten .. :ss

nu blire sista lektionen ,fast ska vara i lasses rum med martina ist ! :)

och sen kommer väl mongot william! <3

sen 'är det SSLLÖÖJJDD ! :**

 efter skolan blire direkt till dans-skolan ,ska dansa street o jazz idag ,

street kl. 15:45-16:45  och  jazz kl. 18:00-17:00.


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards