caassandra

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av cassandra - 19 augusti 2011 23:35

Efter en grym dag, grym film så blir det sängen ,Godnatt   

Av cassandra - 19 augusti 2011 23:32

       

Av cassandra - 19 augusti 2011 23:15

hej, kommit hem efter en grym dag ;)

imorse ( 12 ) kom jossan hem till mig o då stack vi till stan  med engång o kollade lite :d sen stack vi till stadsparken vid 5,stog o väntade i 3 timmar -.-

så vi skulle få nån plats..,sen kom nina ,cassandra,lella,jolin o 2 andra tjejor :)

stog längst fram,chill ;)

sen när det va slut vid halv 10 så stack vi till donken,

nu har jag precis duschat,ska kolla på film sen o sen SOVA :D

är skit trött,imorrn blire stadsparken igen ! vet inte ilka det är som ska uppträda :s ska dit med dom igen ;)

sen när jag kommer hem så blire sängen med engång.

åker ju till turkiet imorgon natt :)

 så kommer inte blogga så mkt nästa vecka,men ska försöka så mkt som det går.

finns dator som man kan hyra på hotellet :d

aja,ska slå på en film nu,cioa !


Av cassandra - 19 augusti 2011 23:05

 

linne från /  ginatricot ,200 kr

 

kofta från / ginatricot ,250 kr

  

chinos / ginatricot , 300 kr


       

hehhe,kameran är trasig så kan inte ta nån bild o mamma har med sig systemkameran,och hon är inte hemma.




Converes / nelly.com , 700 kr


Av cassandra - 19 augusti 2011 11:02

   Helluo,ska snart duscha o sen göra iordning mig :d

ska dra fram på stan med mamma o köpa shorts,magtröja  o en klänning till turkiet ;) , sen ska jag åka o träffa jossan o så kanske vi drar hem till martina :dd

försöker få tag på henne,hon ska ju på läger sen så ska kolla om hon hinner träffas en stund innan  :) Ikv blir det stadsparken ,september kommer ju   

har skit ont i huvudet,har inte kunnat sova inatt ... -.-

nu ska jag gå o äta frukost o sen göra iordning mig,cioa !


 



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards