caassandra

Alla inlägg under augusti 2011

Av cassandra - 30 augusti 2011 07:15

hej,vaknade oreics ! ska göra iordning mig o sen dra o möta hanna,lina o rebecca på skolan o så drar vi till f-dal o har språk :)men innan det ska jag träffa jossan :dd

efter skolan ska jag va med martina ;)

ska ta kort o sen dra på hennes fotbollsträning ,funderar på om man ska börja? ;)

aja,men måste dra,puss :*


Av cassandra - 29 augusti 2011 22:17

kanske ska lägga mig om man ska upp klockan 6 imorgon bitti!?

Godnatt <3

Av cassandra - 29 augusti 2011 21:31

köpte :

onepiece

converes skor

 2 converes linnen

1 converes (mjukis tröja)

1 converes väska

2 mjukis tröjor

g-star byxor

adidas tröja

ugs (stavning)

parfym

och lite småsaker :d





Av cassandra - 29 augusti 2011 21:29

   du är så jävla söt martina ! älskar dig mest av allt <3

;)

Av cassandra - 29 augusti 2011 21:24

       

kladda lite med klistemärken på mobilen ;)

Av cassandra - 29 augusti 2011 20:35

hej,kom hem igår från turkiet :)

när jag kom hem packa jag upp ( lr mamma) o så duscha jag o la mig med en gång,så orkade inte blogga så mkt ;/

hade vart uppe sen 5 på morgonen.

idag va jag i skolan ,hade skit kul på musiken !

sen när vi sutade kom martina till skolan o så hade hon en överaskning till mig :)

den va jätte gullig :d

sen åkte vi o träffa lella vid arenan o så drog vi till donken sen stan,och sen skulle hon träffa en på hjertbergs så vi åkte dit !

så kom hem för en stund sen.

Just nu snackar jag med martina i skype o ska snart duscha !

har öronflematoim,så kan inte få vatten i örat -.-

har skit ont ,hör inget på vänster öra ;/

imorgon på morgonen ska vi ha språk på f-dal,ska träffa jossan efter :)

sen när jag slutar kommer martina till skolan,så drar vi hem till mig en stund o gör läxorna -.-

sen ska vi ut o ta kort tror jag o sen åka till martinas fotbollsträning :)

lägger upp bilderna senare sen från turkiet :d

bloggar mer sen ,puss ;*


Av cassandra - 28 augusti 2011 21:48

hej,kom hem för 1 halv timme sen ungefär.

klockan kvar över 5 imorse gick vi upp,sen närt vi skulle lämna hotellet o gå ner till respectionen så låg det en lapp utanför dörren där det stog att flygget va försenat 2 timmar,sen kom bussen efter 2 timmar o så¨åkte vi buss i 3 timmar,sen när vi va frame på turkiets flygplats så sa dom att det blev 3 timmar mer försenat -.- så vi fick sitta där i typ 4 lr 5 timmar.

sen tog det 5 timmar flygresa,och sen 2 timmar hem från göteborg.

är skit trött,ska lägga mig snart ska bara duscha innan :)

skola imorrn ;/

efter skolan blir det ut o springa med martina ;D

och sen vet jag inte mer...på tisadag blir det första danslektionen på den nya dansskolan :)


Av cassandra - 21 augusti 2011 23:30



2 timmar kvar ;)

ses om en vecka ,ha det bra,güle güle ;)


       

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards