caassandra

Alla inlägg under augusti 2011

<3

Av cassandra - 6 augusti 2011 14:48

hej ! har gjort iordning mig nu,väntar på att martina ska komma :)

sen ska vi dra ut o träffa andra.

bloggar mera ikv ;)


:)

Av cassandra - 6 augusti 2011 13:44

hej,vakande vid halv 1 ,mamma o kristian åka iväg nu,dom ska på gabi o matthias bröllop ;)

och neo åkte till mormor o morfar :d

ska sova hos martina inatt !

men klockan 5 ska jag hem till mormor o morfar och käka

och sen drar jag till martina :p

åker till pappa imorgon ,ska vara där i 1 vecka :)

nu ska jag göra iordning mig ,pusshej :*<3


    

                           


Av cassandra - 6 augusti 2011 13:20

Mamma du är den bästa mamman på hela jorden !

Du gör allt för alla,ställer upp för alla.

Du är så underbar,jag älskar dig så otroligt mkt,går inte att beskriva med ord.

Vet att du inte har det så lätt,men du klarar det.

Jag finns här för dig, till sista stund och lite till!♥



mamma - du bar mig i 9 månader under ditt hjärta .


mamma - ett namn som ingen kan byta ut.


mamma - du som alltid finns för mig.


mamma - du gav mig liv.


mamma - den ända kvinnliga personen i mitt liv som jag kan lita på.


mamma - jag älskar dig

     mamma <3   gammal bild på mig o mami ! <3


;P

Av cassandra - 6 augusti 2011 02:02


 


Av cassandra - 6 augusti 2011 01:07

hej,sitter och tjockar mig med oreo och mjölk ,kom hem för 1 timme sen :)

har vart med nini,cassandra o martina idag, har gått på stan,badat och vart på östby.Imorgon eller idag ,klockan är ju över 12 !  blir det att va med dom igen.

Nina fyller år idag ,så vi ska hitta på nåt sköjjsigt ;)

Ska också sova hos martina ,ska ha "filmkväll" också,ska kolla på skräck hela natten :pp

är skit trött,kom hem 7 imorse,eller ah gick o la mig då ;s

vaknade klockan halv 3.

just nu sitter jag och snackar skype med martina <3

ska nog gå och lägga mig nu,pusshej :*<3


 





Av cassandra - 5 augusti 2011 14:50

hej,vaknade nu ! skit trött -.-

ska kanske på festivalen ikv :d

imorrn blir det att sova över hos martina :dd

och på söndag åker jag till pappa i 1 vecka xdd

om 2 veckor blir det turkiet :pp


 

Av cassandra - 4 augusti 2011 17:36

hej , sitter hemma hos martina,ska snart dra till stadtsparken :)

kommer kändisar dit ,men vet inte vilka ;S

haha :D

nu ska vi göra iordning oss och sen dra.


 

Av cassandra - 4 augusti 2011 01:59


 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards