caassandra

Alla inlägg den 20 december 2010

Av cassandra - 20 december 2010 21:48

Hejsan,har precis kommit hem från arenan ,har varit där med martina och kollat på villa - hamarby.Träffade albin,vatan,liam,erica och emelie där :)

Innan det var jag,mamma,neo,julia,martina,ida,lisa,william och anna-carin 

på överby i trollhättan.köpte jul-klappar och sånt !

Ska sova hos martina idag igen,ska snart gå ut med martina och ida :D

Ska ha snö-bollskrig.

Imorgon  är det bara 3 dagar kvar till julafton .

På onsdag ska jag och mamma åka och hämta emma (moster )

på landvätter :)

men nu ska vi gå ut och ha snöbollskrig.


Hejdå // caassandra                                   

Av cassandra - 20 december 2010 00:33

Hejsan,Är hemma hos martina :)

Sov här i går natt också.

Idag har vi varit med sofia och malin :dd

Jag och martina har precis taggit  kort.

Ska snart äta mackor och kolla på tv.

Imorgon blir det stan :)

Sen på kväll blire villa-match ;dd


P.s,orkar inte ladda över alla bilder,men en bild :)<3


  



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards