caassandra

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av cassandra - 14 februari 2011 22:10

hej , hostar snart ihjäl (satavning) mig .

har blivit förskyld igen .

nu sitter jag  o lyssnar på musik :)

imorgon blire att träffa sofia :D

och mer vet jag inte .

idag har jag inte gjort nåt typ , bara facebookat ;;P

ska snart hoppa in i duschen och sen kolla på film med mamma o kristian .

SAKNAR MIN MARTINA (L)


BJUDER PÅ BILDEN ! :D

  









Av cassandra - 14 februari 2011 17:19

hej,sitter och trökar -.-

ingen vill eller kan ju va . så om nån vill träffas så msa -0736175065

idag har jag inte gjort mkt , va på idh förut själv , skulle kolla om nån va där men det var det inte , sen senare träffade jag Jossan :D

sen kom mamma och hämtade mig för en stund sen .

har fett tråkigt ,vill hitta på nåt ,men det finns ju FANH inget att göra :s

idag äre alla hjärtans dag ,och jag kan inte TRÄFFA MIN MARTINA :( <333



Av cassandra - 14 februari 2011 10:24

hej , har precis gjort iårdning mig .

ska snart gå ner och kolla om min onepeice har kommit , den ska komma idag ;)

senare blire att träffa kompisar :)

pusshej ;'<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards