caassandra

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av cassandra - 3 februari 2011 20:45

hej , gör inte så mycket just nu ,ska snart kolla på film .

har typ bara kollat på film dom här dagarna .

ska vara hemma imorgon också .

men jag mår bättre nu ,men jag ska bara va hemma och vila .

sen på kvällen bär det av hem till mormor och morfar .

så jag kommer nog inte blogga så mycket ,men några inlägg ska det allt bli :)

HUVUDVÄRKEN GER SIG INTE !

har haft ont i huvudet hela dagen -.-

vrf vara sjuk igentligen ?  vad hjälper det ?

fattart inte !

aja ,har inget mera att säga ,pusshej ;*<3

Av cassandra - 3 februari 2011 12:58

hej , håller på att packa till helgen ,ska bo hos mormor/morfar i helgen .

för mamma ,kristian och neo ska till sthl .

så jag packar ner kläder,smink och sånt .

ska vara hemma imorgon också .

har fortfarande feber , har varit sjuk i 3 dagar nu ! ! !


Av cassandra - 3 februari 2011 10:37

hej ,sitter och kollar på " sex and the city "

har inget mera att säga ,bloggar mera senare :)

pusshej ;*<3


  

Av cassandra - 3 februari 2011 09:03

hej ,somnade halv 5 inat,har sovit 4 och en halv timme bara.

är jätte tröttt.har hostat och snurvlat hela natten.

nu ska jag äta frukost med mamma,pusshej <3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards