caassandra

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av cassandra - 13 februari 2011 20:47

  Jag saknar dig, oss , allt. Ibland kännner jag att jag
bara vill glömma bort våra dagar, våra minnen,oss.
Men det går verkligen inte. du var/är det bästa som hade hänt mig ,

 jag älskar dig .kom tillbaka , jag klarar mig inte utan dig ..
den ända jag vill just nu är att det blir vi två igen .
älskar dig albin,vit text .
 
 
Av cassandra - 13 februari 2011 19:13

har precis STÄDAT mitt rum , 6 kassar med skit saker ;s

snart blire solsidan :)

imorgon kommer min onepiece :D<3

senare på dagen blire ug ;)


Av cassandra - 13 februari 2011 19:11


kommer sakna dig madde , älskar dig <3  

Av cassandra - 13 februari 2011 18:35

Lite bilder sen helgen :)



  jag :)

  systerysters <3   pappa :D   fanh vad stark jag äh ,hhahaha :)))    

innan bion :d    Jaag (L)  


nyvaken :s  

Av cassandra - 13 februari 2011 18:06

hej , kom precis hem från idh .

kom hem från pappa för typ 2 timmar sen och sen drog jag till idh med engång.

imorgon blire att kanske sova över med www.moassvensson.blogg.se  :D

ska iaf dra till ug och träffa henne och några mer tror jag .<3

ska snart STÄDA mitt rum -.-  är så jävla stökigt !

och sen ska jag kolla på en film , dricka varm oboy och blogga , Lövly (L)

bloggar mer sen , och så ska jag lä'gga upp bilder sen helgen :)

pusshej ;*


Av cassandra - 13 februari 2011 09:30

hejsan,gick upp precis , ska snart hoppa in i duschen :)

sen i eftermiddag / kväll kommer mamma och hämtar mig .

igår va vi ju på bio , åsa-nisse. den var bra (rolig)

imorgon äre alla hjärtans dag (L)

men nu måste jag dra,hejdå .<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards