caassandra

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av cassandra - 1 februari 2011 22:30

hej ,kollar på film nu och äter min glass :)

och så sitter jag och chattar med min syster martinca :d<3

imorgon blire att va hemma från skolan ,och sitta vid datorn .

har 38 graders feber ! huvudvärk ,ont i halsen och survlig :((

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har alltid haft dåligt självförtroende ,men du har gjort att jag har fått ett bättre självförtroende ,om inte jag hade lärt känna dig  ,vet jag inte vad jag hade gjort. du har gjort så att jag står på mina ben ,det är du som har gjort att jag har gått framåt ....

Du har alltid funnits hos mig ,om jag har haft det svårt eller inte måt bra .

Jag älskar dig martina,du betyder allt för mig sötnos ;***<333333

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Av cassandra - 1 februari 2011 19:34

hej ,sitter i soffan och tittar på " My super sweet 16 " <3

ska entligen få min glass snart ,mamma är och köper glass nu :)

har jätte ont i huvudet ,hostar och snurvlarar hela tiden !

Ska vara hemma imorgon ,känner mig inte bra nog att gå till skolan.

Ihelgen blir det att bo hos mormor/morfar ,eller hos nån kompis..

För mamma ,kristian och neo ska till sthl -.-

så jag hoppas jag kan vara hemma hos min syrra om hon har kommit hem från göteborg ,annars få jag bo hos lilla mormor och morfar .

på fredag blire kanske att va med  moa :dd<3

ska snart äta min glass och hyra film :D

pusshej<3

Av cassandra - 1 februari 2011 13:25

 hej ,vaknade precis igen ,vaknar o somnar hela tiden !

är jätte trött och mår skit .

Missar dansen idag också,Fanh ! har strret o jazz idag .

hade jag varit lite bättre kunde jag åkt dig och tittat med jag mår för dåligt,så jag orkar inte det .orkar ingenting nu ! brukar inte vara sjuk.

det är tråkigt och jobbigt att bara ligga i sängen och kolla på film .

ska snart äta potatis bullar och bacon ..

SEN SKA JAG TA ETT STORT LASS MED GLASS    

går på pencelinne nu :( så äckligt äre med medecin .

nu ska jag gå och lägga mig igen . Zz Zz Zz Zz

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Puusss ;)<3



Av cassandra - 1 februari 2011 11:30

Vill ha :)


           

Av cassandra - 1 februari 2011 11:11

hej ,sitter här hemma och snurvlar o hostar :(

har feber och mår illa ;s :(

fick feber inatt !

Ska försöka sova mycket ,iaf vila .

Och så ska jag blogg mycket om jag orkar .

Mår skit ,Mitt huvud spricker snart ...






P.s älskar min martinca o saknar henne :)<3

checka henne blogg , www.martinanyberg.blogg.se

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards