caassandra

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra - 26 februari 2011 14:48

hejsan , kom nyss hem från frissan ,blev fett nica jue ;D

skulle egentligen på anna o nattiz fest ikv men har inte skjuts,för mamma ska på fest o kristian på konsert .så vi ska sova hos monica.

sitter och kollar på svampbob fyrkant med arwen,nikki har sovit här inatt och arwen kom klockan 9 imorse och väkte mig , mamma ska passa dom hela dagen .va hos fam carlsson igår ,kom hem typ vid halv 2 .

men nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan packa och sen dra ut och träffa kompisar tror jag :)

kommer inte blogga ikv ,dom har ingen dator ;s

men bloggar imorrn när jag kommer hem ,pusshej ;*<3



   

   

Av cassandra - 26 februari 2011 09:48

precis duschat ,blåser håret nu ,ska snart åka till frisören och klippa mig :DDDD

ska ha snelugg typ :pp

sen ikv kanske det bli att åka på anna o nattiz fest <3

men nu ska jag göra iårdning mig och sen dra ,pusshej ;*<3

Av cassandra - 25 februari 2011 21:02

hejj sitter hemma hos therese och dom och kollar på let`s danca och äter tårta :)

ska snart spela buzz och sen sjunga singstar ;d

imorgon ska jag klippa mig :DDD

snelugg typ eller ah och snebena ,kom säkert bli helt fail,men då får det la bli att gå med min bad hair day mössa hela livet ,hahah :)

men det blir säkert bra,ska dit klockan halv 10 -.-

kommer va fett trött.,ska typ va här till 2 eller nåt och sen när jag kommer hem har jag lovat att vara social med moa sötast svensson på datorn ;)<3

men nu ska jag spöa alla i singstar "host" och sedan buzz ,äger på buzz  men inte på singstar ,SUGER PÅ ATT SJUNGA ! :(

Av cassandra - 25 februari 2011 20:48

Av cassandra - 25 februari 2011 20:46


Älskar dunket ;)

men filmen kanske är lite .....



-.-

Av cassandra - 25 februari 2011 17:57

fanh min onepiece kommer inte för än om 2 veckor -.-

vill ha den nuee  ;)

Av cassandra - 25 februari 2011 17:52

  

ska hem till fam carlsson med mamma,kristian,neo o nikki,för jimmy fyller år , så ska käka och spela spel där ikv ,jippiee -.- <3



men nu ska vi dra,pusshej ;*<3


bloggar mera när jag kommer hem ;))

eller där borta ;DDD

Av cassandra - 24 februari 2011 20:07

HAHHAHAHAH :D

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards