caassandra

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra - 17 februari 2011 17:29

hejsan , plattar och lockar håret,ska va med moa sen :D

och kanske sova över .

har bowlat idag :)

VANN JU SÅKLART (y) <3

nu ska jag göra iordning ,käka och sen dra ut ,kanske hinnar och ta lite kort :d

men nu måste jag dra,pusshej ;*<3


  

Av cassandra - 16 februari 2011 22:57

hej hopp gummi snopp xdd

har precis duschat ,ska snart lägga mig tror jag , är fett trött , eftersom min lilla martina väckte mig med musik och hoppade i sängen i morse  , så är skit trött nu .imorgon vet jag inte vad det blir , ska bara vara hemma tror jag .

sen på kvällen blire att sova över med moa :D

på lördag ska man vara barnvakt också ,till nova o elliot .

nu ska jag sätta på en film och sen hoppa i min ny bäddade säng <3


J  A G  Ä R  B Ä S T  ! :D

 

pusshej ;*<3

Av cassandra - 16 februari 2011 17:23

hej ,kom´precis hem till martina .

har vait på stan och kollar lite.

innan det var vi på idh med mio o sen sockerbruket :)

vet inte vad vi ska göra nu ,men nåt blire väll .

bloggar mer sen .pusshej ;*<3

Av cassandra - 16 februari 2011 11:05

hejsan,vaknade precis , martina väckte mig , hon sätte på musik och hoppade på mig ! snart  blire att göra iordning sig och sen dra till idh och träffa kompisar xdd , ja men nu måste jag gå,pusshej ;*<3

Av cassandra - 15 februari 2011 22:49

hej , sitter och är jätte social hos martina :D

ska snart göra nåt.

gick till ug förut och träffade moa , sen så blev vi ut-slängda ,haha :)

bara för att vi var 99:or och man ska va  98 :a .

HAHAHHAHAH :D fanh , då blire att skaffa sig ett liv nu då ,háah<3

imorgon ska jag o martina träffa mio på idh .

och sen kanske vi sover över igen , vet inte :s<3

men nu ska vi bussa llite , hihihi (L)

pusshej ;*


 

hahah , hade lite kuligt igår med brursan :D

  


fanh,vad jag älskar dig !<3

:D

Av cassandra - 15 februari 2011 10:53

hej , har precis gjort iårdning mig , väntar på att mamma ska komma och hämta mig , sen blire att åka fram till stan och köpa en försenad

Alla hjärtans-dag present till martina <3

men nu måste jag gå,pusshej ;*<3

Av cassandra - 15 februari 2011 10:34

Jag älskar dig över allt annat på denna jord, hade inte du funnits så vet jag inte vad jag hade gjort . du är det bästa som har hänt mig :d

alla minnen vi har ihop , är såna man aldrig kommer att glömma .

även om vi bråkar ibland så vet vi ändå att vi älskar varandra.

jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig .

det finns ingen annan på denna jord som är som dig (underbar).

jag ville bara visa för dig , hur mycket jag älskar dig .


BEST FRIENDS FOREVER ! <3


  

Av cassandra - 14 februari 2011 22:10

hej , hostar snart ihjäl (satavning) mig .

har blivit förskyld igen .

nu sitter jag  o lyssnar på musik :)

imorgon blire att träffa sofia :D

och mer vet jag inte .

idag har jag inte gjort nåt typ , bara facebookat ;;P

ska snart hoppa in i duschen och sen kolla på film med mamma o kristian .

SAKNAR MIN MARTINA (L)


BJUDER PÅ BILDEN ! :D

  









Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards