caassandra

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra - 20 februari 2011 01:12

sitter och väntar på att mathias ska komma ,sen kommer mamma och hämtar mig. nu är klockan 01.12 och mamma kommer 02:00

har varit här i 8 timmar då ;s <3


Av cassandra - 19 februari 2011 22:58

Jag saknar dig,oss,allt ihop.

varje gång jag ser/träffar dig får jag fjärilar i magen,

men jag älskar den skänslan.det ända jag vill är att det ska bli vi två igen.

den 19 feburari 2009 krossades mitt hjärta,för 2 år sen idag :`(

jag kommer så väll ihåg det ,men jag vill inte komma ihåg det .

jag måste gå vidare,men det går fanh inte,för jag ÄLSKAR dig så jävla mkt.

jag kan inte sluta tänka på dig ,jag tänker på dig hela tiden.<3


Av cassandra - 19 februari 2011 20:41

hej,råkade hamna vid datorn lite iaf ,hihi :)

eliot har precis lagt sig och nova springer runt och bussar.

hon ska snart lägga sig också,så sen blir man själver uppe.

mamma kommer och hämtar mig klockan 2 inatt,när mattias kommer hem.

nu sitter jag o nova och kollar på melodifestevalen och käkar godis .

men nu hinner inte jag blogga mera,pusshej;*<3


bloggar inatt när jag kommer hem .

Av cassandra - 19 februari 2011 17:26

hej,är klar nu , väntar bara på att mamma ska komma ,hon kommer om 5 min .

sen så skötsar hon mib till nova o eliot .

så det blir att spendera kvällen med nova o eliot :d

så jag kommer inte att blogga ;s

men nu måste jag åka,pushej ;*<3

Av cassandra - 19 februari 2011 14:03

kom  hem för en stund sen ,har varit framme på stan med mamma,kristian , neo och andra :) har precis städat hela min gaderob,tog typ 1 timme -.-

jaja,nu ska jag snart käka och sen göra iordnings sig för att varara barnvakt .eller det är ju ikv,från klockan 18:30 - typ 02:00 (kbryhej på den ) haha :D

men skit samma,ska bara vara hemma nu dom 4 timmarna innan jag åker iväg.

så jag tror inte att jag kommer vara social vid datorn ikv.

för om jag sätter mig vid  datorn så kommer jag inte ha koll på nova o eliot.

och då kan det hända grejer,så jag måste va social  med dom.

och kolla på melodifestevalen,kanske ser sofia <3

men nu ska jag fortsätta att städa mitt rum och sen göra iordning mig.

PUSSHEJ ;*<3

Av cassandra - 19 februari 2011 14:03

kom  hem för en stund sen ,har varit framme på stan med mamma,kristian , neo och andra :) har precis städat hela min gaderob,tog typ 1 timme -.-

jaja,nu ska jag snart käka och sen göra iordnings sig för att varara barnvakt .eller det är ju ikv,från klockan 18:30 - typ 02:00 (kbryhej på den ) haha :D

men skit samma,ska bara vara hemma nu dom 4 timmarna innan jag åker iväg.

så jag tror inte att jag kommer vara social vid datorn ikv.

för om jag sätter mig vid  datorn så kommer jag inte ha koll på nova o eliot.

och då kan det hända grejer,så jag måste va social  med dom.

och kolla på melodifestevalen,kanske ser sofia <3

men nu ska jag fortsätta att städa mitt rum och sen göra iordning mig.

PUSSHEJ ;*<3

Av cassandra - 18 februari 2011 23:48

när fanh kommer min onepiece ?

skulle haft den nu jue . ;s<3


  

Av cassandra - 18 februari 2011 23:46

         

    


älskar dig min lilla sötnos ! <3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards