caassandra

Alla inlägg under februari 2011

Av cassandra - 23 februari 2011 16:59

hej ,kom precis hem från idh ,har varit med jossan :D

sitter och käkar makaroner och köttbullar .

ska snart ta lite kort tror jag :)

pusshej ;*<3

Av cassandra - 22 februari 2011 20:58

 

Av cassandra - 22 februari 2011 20:54

kom precis ut ut duschen ,ska snart käka pytipanna .

hade nationella-prov idag i skolan,klarade typ 1 grej,hihi :D

ska ha det imorrn o torsdag med,det är matte -.-

aja,imorrn ska jag va med jossan tror jag :))

förut va jag och dansa street o jazz ;d

men nu ska jag käka,pusshej ;*<3

Av cassandra - 22 februari 2011 14:59

packade precis dans-väskan ,ska dra till dasen :D

street och jazz idag ;p

så ska dra nu typ,men jag bloggar ikv ,pusshej ;*<3


krya martina ! <3333

Av cassandra - 21 februari 2011 21:09

hejsan,snackade precis med martina i telefonen , hon sa att min o hennes onepeice kommer i veckan ,GÖTT ;)))<333

har skit ont i armen , bara för att den dära jävla martina slog mig ,hahah :D

älskar dig martina ;*<3

pusshej ;*

Av cassandra - 21 februari 2011 20:40

Lyssnar på musik,och har precis gjort en ny header :dd

men den blev inte så bra , har inte så mkt tid att sitta vid datorn nu.

men den får duga till helgen ;s <3

duscha precis också ,va med martina förut :DDD<33

gjorde inga läxor ,"glömde dom i skolan "  hahah ;))

satt typ vid datorn och lyssna på musik och snacka lite , sen gick vi till donken och köpte glass ,och sen kom kristian och hämta mig :)

nu ska jag kolla lite på datorn hur jag ska klippa mig .

ska klippa lugg eller snebena och lugg på sidan typ ,eller ah .. :s


  


ska typ ha en sån lugg ,tror jag ;s <3

typ en sån,FETT NICE JUE :p<3

Av cassandra - 21 februari 2011 15:56

hejsan,sitter här hemma hos martina ,ska göra läxor nu .

ska inte klippa mig i dag ska klippa mig på lördag hos frissan ::))

men nu måste jag plugga,pusshej ;**<3

;D

Av cassandra - 20 februari 2011 21:47

hej,kom typ hem för en stund sen.

har varit på ug med martina o isa <3

imorgon ska man klippa sig hos frisör-nyberg :D

och sen ska man börja fotboll ,så det blir fotboll imorrn :d

ska börja i LIF , måndagar klockan 19:00 - 20:30.

imorrn äre skola -.- HELVETE !

kom hem klockan halv 4 imorse,fick gå hem med mamma inatt -.-

var ju barnvakt . så blev väkt klockan halv 3 idag för vi skulle hem till mormor o morfar och käka ,så är as trött nu ,sen drog jag till ug .

så ska lägga mig snart , är så jävla trött .

ska klippa sne-lugg imorrn :DDDD

men nu ska jag borsta tänderna och sen sova,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards