caassandra

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av cassandra - 16 juli 2011 20:22

Den dagen jag träffade dig var den bästa dagen i mit liv ! ♥

kommer ihåg att vi spelade fotboll tillsammans och skulle börja samma klass.

Det finns ingen bättre än dig,du är så underbar och rättare sagt bäst !

jag klarar mig inte utan dig,du är mitt syre,mina lungor.

Alla minnen vi har ihop är otroliga ,t.ex , när du spydde på mig när vi va på

high chapparal ,haha :D

Det har varit dom bästa 3 åren i mitt liv,vi bråkar men det gör väl alla?

Vi kan prata om himel o jord !

Du står mig närmat,du är koden till mitt hjärta , Martina Nyberg ♥

Jag kommer alltid att finnas här hos dig,vad som en händer !

Du kan berätta allt för mig och du vill snacka så finns jag alltid  här.

Du är inte värd att må skit,du är en underbar persson !

Ville bara berätta hur jävla mkt jag älskar dig,och vad som en händer kommer jag finnas här . Jag älskar dig syster ! ♥


/ din cassandra ♥


såna minnen man aldrig glömmer ,aldrig !



 
 


                                    

Av cassandra - 16 juli 2011 19:44

hej,har inte kunat blogga nu i 2 dagar ;s

har varit hos pappa :)

i fredag va vi på resturang och sen tivoli ,vann en marabou stjärns-vinst :)

och idag va vi på skara-sommarland :D

vann 2 toblerone och 1 daim.

skit sköjjsigt,slog i benet när jag åkte vattenrushbanan på vattenlandet ,så haltar typ ,haha :D

har precis kommit hem till mamma :d

nu har vi grill " fest " eller vad man ska säga.

Imorrn blir det kanske åka ut på landet och ta kort :p

ska bara få tag på martina ;)

bloggar senare,pusshej :*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards