caassandra

Alla inlägg under juli 2011

Av cassandra - 7 juli 2011 22:58

ligger i sängen och kollar på film,brevid ligger chilli  o sover ! <3

ska nog sova nu,godnatt !



Av cassandra - 7 juli 2011 21:33

hhej,ska kolla på american pie nu (stavning) ;s

ansiktsmask på,onepicen på och fotbad :)

pusshej :*<3


Av cassandra - 7 juli 2011 21:16

hhej,kom precis hem,har varit på kalajss hos monica :)

brevid ligger chilli (hund) ,är hundvakt eller rättaresakt mamma ,men hon har åkt o jobbat ;/

chilli ska va här till på söndag tror jag,lör - söndag :d

, imorrn ska jag gå på stan  ,

ska kolla på shorts,linnen ,bikini,  och kanske typ haängsle byxer fast det är som shorts eller inte långbena om ni fattar ;)

hahha,aja !

nu ska jag duscha för 3:de gången idag ,

duschade när jag vakande ,sen duschade jag när jag hade varit ute o sprungit  och sen nu snart !

 efter det ska jag sätta på en ansiktsmask och min onepioece och sätta mig där nere i soffan i ett fotbad och kolla på film :)

pusshej :*




Av cassandra - 7 juli 2011 18:45

hejsanhoppsan ! :)

har varit ute o sprungit i regnet ,haha underbart ! :)

nu blir det en dusch och sen frukost.

sen stan och efter det kompisar <3

orkar inte blogga mer..

pusshej :*<3

Av cassandra - 7 juli 2011 15:37

     

Av cassandra - 7 juli 2011 10:13

hhej,vaknade för 30 minuter sen typ!

ska snart duscha och göra iordning mig sen ska jag dra ut :d

orkar inte blogga mer,pusshej :*<3

Av cassandra - 6 juli 2011 14:36

hejhopp ! väntar på att maten ska bli klar,sen drar jag ut o träffar kompisar :)

ikv kommer hunden ;d

skulle ju igentligen på bio ikv med madde,men det blir på fredag ist ! :d

bjuder på en bild ! :D


 


Av cassandra - 5 juli 2011 21:54

 

va ute och sprang förut ,imorrn blire att hitta på något med familjen och sen kompisar :d sen på kvällen blire bio med madde(http://humorkungarna.blogg.se/)

sen på torsdag hundvakt :)

men ska gå in nu och sätta på filmen (misstolk)

hah :D

pusshej :*

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards