caassandra

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av cassandra - 1 januari 2012 21:39

hej! precis pratat med emilia i telefonen!

åker till henne vid 1 tiden imorgon och träffar henne! (:

sen på kvällen åker hon med mig hem och sover här tills på Onsdag! (:

myyyysss!

nu ska jag ladda över bilderna sen jul & nyår till datorn så dom kommer upp på bloggen någon gång! (:


Av cassandra - 1 januari 2012 19:28

lyssnar på musik och snackar skype! (:

är fett trött,somnar typ snart!

ska bara vara hemma och slappa ikväll tror jag.

imorgon bär det av till källby och träffa Emilia (:

och sen hänger hon nog med hem och sover hos mig!

 

Av cassandra - 1 januari 2012 16:42

kollar på Kalle och  Chokladfabriken som är på kanal 5 !

men nu är det reklam så passar på att blogga lite (:

jag duschat nyss så ska snart fixa mig och sen käka!

vet inte vad som händer idag,tror jag bara är hemma och chillar!
är fett tröt och har världens huvudvärk så lägger mig och kollar på Kalle och chokladfabriken

igen i soffan med lillebrorsan (:

puuss

 

 

Av cassandra - 1 januari 2012 14:37

hej! (:

det var en toppenkväll igår med massor härligt folk!

började med att klockan fem så åkte vi hem till familjen tidblom och så var det massor med andra familjer där (:

och så käkade vi lite, spelade och körde lite lekar och sånt!

sen vid typ halv åtta så gick jag ut och träffade madde vi kollade när hennes familj och en annan sköt fyverkerier!

sen gick jag in igen där vi va och firade nyår!

sen vid ungefär elva så gick jag & madde hem till martina (:

sen gick vi ut och så sköt Martina & Madde lite fyverkerier!

sen gick vi vidare mot stan och så träffade vi lite härligt folk som vi stog och snackade med och hade as roligt iallfall! (:

sen så kollade vi ju såklart på när dom sköt upp alla fyverkerier,fett nice var det!

och musik och allt till! (:

sen efterår gick vi mest bara runt där och kollade vad det var för folk som var där och llite så!

sen vid ungefär ett gick vi hem till martina och så hämtade jag min klänning och sen gick jag & madde gick vi dit vi var och firade nyår! för vi var ju på samma gata och gjorde det (:

och när jag kom tillbaka så spelade vi ett spel ,man skulle typ svara på frågor på tid och te.x så sa dom : ben mot arm så skulle man ta benet mot handen! va jätte roligt :)

sen så kom Gabi,eliot,mathias och nova vid typ tre så pratade lite med dom och kollade på film med eliot!

sen vid kvart över fyra så åkte vi hem!

när jag kom hem så la jag mig och kollade på Solsidan och msade med folk!

sen somnade jag vid typ halv sju imorse,

och vaknade vid typ halv två förut och nu är den typ sjugo i tre och jag har typ bara käkat frulle!

mår apa men ska snart göra iordning mig och sen hitta på något men vet inte vad (:

nåt blir det väll!

bilderna kommer senare idag för orkar inte nu mår apa,men ikväll lovar jag att dom kommer!

puuusss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards