caassandra

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av cassandra - 23 januari 2011 21:21

hej ,sov hos felicia inatt :) hade jätte roligt .

kom hem typ vid 4 ,sen åkte jag till idh och träffade sofia o carolina :)

sen gick vi till donken och tog en glass.

sen skulle dom hem och då åkte jag och träffade albin o liam. :)

sen gick vi hem till liam ,dom satt och körde cs .

ko hem från liam vid 8,nu sitter jag och lyssnar på

melissa horn-lät du henne komma närmre .

ska snart hoppa in i duschen :)

imorgon blire skola -.-

-------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Martina Nyberg

 

du betyder allt för mig,skulle inte kunna leva utan dig .

jag älskar dej så mycket ,jag kan inte beskriva hur mycket .

vet fanh inte vad jag hade gjort om inte du fanns .

JAG ÄLSKAR DEJ SYSTER

Av cassandra - 23 januari 2011 12:13

Hej, vaknade för 20 minuter sen.

ska snart gå ut med chicco ( felicias hund)

om typ 1 timme ska jag åka hem tror jag .

men nu måste jag gå o äta frukost ,hejdå <3

Av cassandra - 23 januari 2011 00:54

hej,har kollat på " ticking clock" .

ska snart fixa mina naglar igen,är färdig med ena handen,har andra kvar nu.

sen ska vi lägga oss tror jag.

kommer lite bilder ,sen förut ;D<33


      

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards