caassandra

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av cassandra - 25 januari 2011 22:24

             G O D N A T T   ♥

 

 

imorogn blire bad med skolan ,dirrekt när vi börjar ( kl.8)

ska nog gå o lägga mig snart .

är så ***** trött och har sån ***** träningsvärk (Ajjj) -.-

men nu ska jag gå och söva ,hiihi ♥

GODNATT MIN SKATT :)

GODNATT <3

Puuuuuuusssssssss ;******<3

 

P.s ,www.martinanyberg.blogg.se

kolla sötnosens blogg (L)

 

Av cassandra - 25 januari 2011 20:27

hej,har precis duschat .

har varit och dansat jazz o street idag :)

va med madde o martina,träffade emmy och dom ...

ska snart göra läxor -.-

har inte varit på bästa humöret idag ....

jag vet inte hur jag ska göra . allt bara går åt *******.

jag tror jag måste glömma det här och gå vidare .

men det går inte att glömma dig .

Du är mitt allt ,jag älskar dej ..</3

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  


Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards