caassandra

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av cassandra - 2 juni 2011 22:45

hhej,sitter och snackar med liam och martina i skype ! :)

kom typ in för 50 minuter sen ,har vart med martina hela dagen ! <3

igår var vi på disco,sen sov martina  över här :D

idag så först åkte vi till baksidan av framnäs i sjön eller ah :)

med rebecca,philip o jakob !

jag,martina o rebecca badade,HHAHAH :DDDDDDDd <3333333333

jag o martina i kläder och rebecca i bikini :)

det va skit varmt juue ;)

sen åkte jag o martina hem till martina och hämtade kamera och mina grejer,sen åkte vi ut och tog kort,i stadsträgården,stan,östby och sen lidåker :)

imorrn kommer emma (moster ) och hennes kille  hem till sverige :)

plannet från london går klockan 12 ,så hon är i lidköping typ vid 6-halv 7 ,så ska med och hämta dom i göteborg tror jag :)

ska inte åka till pappa i helgen för ska va hemma nu när emma kommer,för hon kanske inte kommer till lidköping förän i jul igen :(

så ska va hemma och va med henne o atle ist ! :)

men ska dra,pusshej ;*<3

några bilder sen idag ! :p




               

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards