caassandra

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av cassandra - 16 juni 2011 22:19

hhej,har gjort iordning för imorgon ,SOMMARAVLUTNING ! :DDD

sen SOMMARLOV :pp

gött,10 veckor,för åker ju till turkiet den dan skolan börjar igen,hah ;)

förut vid typ halv 6 åkte jag till ågårdsvallen och träffade martina,sebbe o david:d

vi spelade fotboll,sen efter martinas träning va vi på ågårdsvallen <3

Sen stack jag o martina hem till henne o hämta min skolavsluttnings klänning och sen följde hon med mig till grönabron :)

Grattis till David  o martina ,  

nu ska jag ,mamma o kristian kolla på den filmen vi gjorde i skolan

(skapande skola) med jon :D

imorrn ska vi samlas klockan 9 i klassrummet,sen börjar allt klockan halv 10 :d

efter det blir det fika på stan och hitta på något (t.ex minigolf,bad eller nåt)

sen kommer pappa vid 5 :D

och på lördag bär det av till LISEBERG ! ;DDD<33333333


Av cassandra - 16 juni 2011 22:16

Jag:mamma gurkan va i stan idag :D

mamma:okej,vem är det ? ;o

Jag:han på bilden (facebook)

mamma:men han pratade ju jag med idag

Jag:va? ;oo

mamma:ja jag serverade han på stath idag,va hans servitör.


HHAHAHA,efterbliven ;D

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards