caassandra

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av cassandra - 17 juni 2011 16:06

       

Av cassandra - 17 juni 2011 15:59

hhej,mormor kom precis förbi med en sommarlovs  peng (500 kr ) :D

och så fick jag 100 kr av monica idag ,så 600 kr,fick man på en

regni somamravslunings dag :) <3

pappa kommer om 1 timme ;d

nu sitter skitungarna neo o nikki brevid mig :)

resten av kvällen blir det mys med familjen :dd<3

upp tidigt imorrn :(

men ska ju till LISEBERG :DD

pusshej ;*<3

saknar min lilla gris martina :) <3

tack mamma ,kristian,neo ,mm för en underbar dag ! <3

älskar er   

Av cassandra - 17 juni 2011 14:55

hhej,har pecis käkat donken mat :d

innan det var jag,kristian och neo och spelade minigolf :D

nu lägger jag mig o blegar på film en stund,se kommer pappa och hämtar mig ! :)

är där till på måndag tror jag :d

ikv blire mys med pappa + familj och så ska jag och syster hitta på något  sköjjsigt <3

åker klockan 7 imorrn tillLISEBERG ! :d<3

ska åka dit med pappa,catrin (pappas tjej),elin ( syster ) ,rasmus (bror )

evelin (pappas tjejs barn) ,hanna (elin och evelinas kusin )

fredrik (catrins bror) kevin ( catrins bror) och therese (fredriks tjej)

ska vara där hela dagen till det stänger , ska åka allt och vinna stjärnvinst ofc  ! :D

mina favos: Ballder,kanonen,spinrock,lisebergsbanan ,och ,massor mer,men orkar inte rabla upp alla ;s

hahah :D

men nu ska jag dra,kommer nog inte blogga så mkt i helgen då,men kanske på söndag ,pusshej ;*<3

Av cassandra - 17 juni 2011 12:33

hhejj,sitter hemma hos familen.Carlsson med kristian,neo o monica :)

har käkat jordgubbstårta ,skulle igentligen åka o peirca mig med kristian i skövde men det var stängt ! :(

Nu ska kanske jag,kristian och neo åka och spela minigolf :d

sen kommer pappa vid 5 :D

Imorrn blire Liseberg ! :D

regni skolavslutning ,menmen .. nu är det ju SOMMARLOV ! :DDD

men  nu ska jag dra.pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards