caassandra

Alla inlägg under januari 2011

Av cassandra - 28 januari 2011 23:59

hej,jag o martina sitter och är jätte sociala på datorn :)

hon ska sova här inatt ;d

imorgon ska jag kanske va med albin,sebbe o sofia <3

men nu ska vi göra lite kvällsmat ,puss ;**

Av cassandra - 28 januari 2011 18:21

hej, sitter och lyssanr på musik o martina spelar "super mario " wii.

vi ska snart göra iårdning oss och sen gå och möta emelie :)

sen dra till f-dal discot .

martina ska sova här .

men nu måste jag sminka mig ,Puss :)<3


Av cassandra - 27 januari 2011 18:37

Det handlar inte om hur man ser ut,
utan hur man beter sig.
Det handlar inte om hur många vänner man har,
utan vilka som alltid finns där.
Det handlar inte om vart man vill nå,
...utan om hur man ska ta sig dit.
Det handlar inte om att få den alla vill ha,
utan om att få den man själv vill ha.
Det handlar inte om att hitta den man vill leva med,
utan att hitta den man inte kan leva utan.
  ♥

Av cassandra - 27 januari 2011 18:31

hejsan,har precis duschat ,va och dansa innan :)

ska snart gå hem till söta "arwen" med kristian och neo .(care)

imorgon är det DISCO ! TAGGA TAGGA TAGGA TAGGA . :d

Och så ska kanske sötnosarna sova här.<3





          



Fotograf: www.martinanyberg.blogg.se


Av cassandra - 27 januari 2011 14:39

hejsan,kom hem från skolan för en stund sen.

ska åka och dansa sen  ;)

nu lyssnar jag på " 4 minutes-madonna " och städer mitt rum .

imorgon blire disco ,ska gå med sofia o martina :)<3

sofia - www.snobben.devote.se   martina- www.martinanyberg.blogg.se

efter disco ska vi  hem till mig,och så ska kanske dom sova här (y<3

Pusss ;***<3

Av cassandra - 26 januari 2011 21:05

HEJSAN , VA MED MARTINA O SOFIA FÖRUT ;)

VA PÅ IDH OCH HEMMA HOS MARTINA .<3

SEN ÅKTE SOFIA HEM,OCH DÅ  TOG VI KORT .

SEN KOM MAMMA OCH HÄMTADE MIG ,KOM HEM PRECIS TYP.

SKA ÄGENTLIGEN GÖRA LÄXOR NU,MEN ..... :)))  hihihih ;P

TROR JAG SKA HOPPA IN I DUSCHEN SNART.

-------------------------------------------------------------------------------------------------                                           


                               DISCO!

           

När? 28 januari                                           
                                               

vart :F-dahls matsal
F-3:an
kl. 18.00-20.00
4:an - 6:an
20.30-22.00
25 kr inträde.                                          
                                                  
  

 

 

         T a g g a ;)

Pusss ;***<3

Av cassandra - 26 januari 2011 07:29

hej  ska snart cykla till bad-huset . ska bada med skolan .

efter skolan bliren foto-dag med martina o sofia :)

men jag måste pka nu, Puusss ;*

Av cassandra - 25 januari 2011 22:24

             G O D N A T T   ♥

 

 

imorogn blire bad med skolan ,dirrekt när vi börjar ( kl.8)

ska nog gå o lägga mig snart .

är så ***** trött och har sån ***** träningsvärk (Ajjj) -.-

men nu ska jag gå och söva ,hiihi ♥

GODNATT MIN SKATT :)

GODNATT <3

Puuuuuuusssssssss ;******<3

 

P.s ,www.martinanyberg.blogg.se

kolla sötnosens blogg (L)

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards