caassandra

Alla inlägg under januari 2011

Av cassandra - 21 januari 2011 18:12

Hej,är med madde . Har varit på stan :)

ska snart dra ut och träffa några .

imorgon blire Felicia ;D<3

saknar min martina <33

älsakar dej martina ;)

Bloggar mer ikväll,hejdå

Av cassandra - 20 januari 2011 21:11

hej,har dansat idag (disco) ;dddd

nu sitter jag och lyssnar på " Titanic" och gör läxor !

har eng-glosar och matte-läxa till imorrn.

vet inte vad jag ska göra imorgon men tror att jag bara ska vara hemma.

nu ska jag blåsa håret ,har precis duschat.

sen gå och lägga mig .


godnatt <3

Av cassandra - 19 januari 2011 21:38

hej ,kom nys hem.

har varit på ug med martina sofia o isa ;ddd<3

ska gå o lägga mig snart tror jag ;s

har as ont i benen ,träningsvärk.

har dans imorgon ,disco :D

igår hade jag jazz och street (hiphop) kul vare :))<3

ska ta bort sminket och borstat änderna nu .


Puss (L)


;d

Av cassandra - 19 januari 2011 15:19

hej,sitter och väntar på  martina ;d <3  / www.martinanyberg.blogg.se

kom hem från skolan för en stund sen.

har hat kemi idag .

lyssnar på !   /  justin biber-pray

imorgon ska vi ha vikarie i skolan ....   Hahhahha :)))

nu ska jag dra ut med martina.

vill ni nåt så kan ni ringa .-0736175065



Av cassandra - 18 januari 2011 07:00

Hej,vaknade precis ,sitter och äter mjölk och flingor.

martina kommer snart hit och så går vi till skolan .

efter skolan ska jag åka och dansa :dddddd<333333333333

sen på villa-match med martina och sofia ;D

ska dra ,hejdå.

Av cassandra - 17 januari 2011 21:44

Hej,har precis duschat.<3

va på idh med martina förut ,sen träffade vi anna,jossan och liam.

Sen drog vi till donken .

sen när dom skulle hem så gick jag och martina till idh .

imorgon ska liam börja ivåran klass eller testa.

efter skolan ska jag entligen dansa.

imorgon är det jazz och street och på torsdag disco.

ska bli kul ;)

sen efter det ska jag på villa-match med martina och sofia .

nu ska jag gå och lägga mig .



Av cassandra - 17 januari 2011 15:12

hej,sitter och gör läxor.

ska dra till idh med martina nu ;ddd<3333

men jag bloggar mer ikväll. :)



Av cassandra - 16 januari 2011 21:42

hej,har precis tagit  bort sminket,sitter i min morgonrock och äter äpple.

va på överby igår med pappa och rasmus (lillebror)

köpte :smink,örhänge,tröja och en klocka .

köpte en sån klocka som är på bilden.

  


kom hem vid typ 5 , sen va jag med madde och martina ;ddd<333

efter skolan imorrn blire martina,sofia och malin :D


ska nog gå och lägga mig snart ,är jätte trött !   z  Z z Z


Godnatt <3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards