caassandra

Alla inlägg den 4 april 2011

Av cassandra - 4 april 2011 19:13

hellu,kom precis in ,har varit ute .. :)

ska snart kolla på en mobil till mig med mamma ;DDD

Yeeaah :pp

somnade förut ,mår bättre nu,har inte ont i huvudet längre ...

ska mysa med familjen sen,vi ska kolla på film ihop o götta oss ;p

ska kolla på en mobil nu,pusshej ;*<3

Av cassandra - 4 april 2011 14:27

 



:*

Av cassandra - 4 april 2011 14:25

hejj,kom nyss hem från skolan :)

mår bättre nu,men har fortfarande ont i huvudet ..

ska snart käka och sen dra ut ,vet inte vart :)

sen ska jag,mamma o neo åka iväg :dd

aja ,ska dra.


 


Av cassandra - 4 april 2011 13:13

hejjsan,sitter i klass-rummet ,har sv-prov nu,men är färdig ,ingen annan är färdig ,så fick sitta vid datorn,har varit i lasses rum hela dagen men har inte bloggat ,bara facebookat och såklart jobbat lite  :s<3

slutar om 45 minuter -.-

ska lägga mig när jag kommer hem ,mår verkligen inte bra   

har mått skit hela helgen och inatt hade jag feber tror jag :ss

men gick till skolan ändå,för mamma jobbade o hade ingen mobil..

men vet inte vad jag ska göra efter skolan,tror jag ska hem o lägga mig ,har skit ont i huvudet o lite illamående   

icke bra,men jag mår inte så bra nu när jag har dom dära utslagen på ryggen ,det kliar,o svider o får ont i huvudet av det..

men idag efter skolan så ska bästa mamma åka o hämta ut salva o mediciner till utslagen.Har utslag på ryggen o lite på magen ..

aja,skit samma , på fredag är det STUDIEDAG ! :DDDDD

tor jag åker till pappa på torsdag redan.annars åker jag dit på fredag ...

men måste dra nu.



 


Av cassandra - 4 april 2011 07:00

hejj,har precis gått upp, sitter i min morgonrock i soffan ,

och käkar cocopops o kollar på tv :)

ska snart göra iordning mig ,ska ta på mig kläder,sminka mig o borsta tänderna :)

sen cykla iväg till skolan -.-

bloggar mer efter skolan ..



 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards