caassandra

Alla inlägg den 5 april 2011

Av cassandra - 5 april 2011 20:26

hemma nu,har precis duschat :)

har varit o dansat,är jätte trött.

var på dans-skolan i 4 och en halv timme :s

så nu blir det att blega på film med mamma <3

kristian jobbar till 10 ikv o neo ska sova nu,så jag o mamma för mysa själva ! <3

aja,ska dra nu ...




 


Av cassandra - 5 april 2011 11:57

sitter i lasses rum ,med skolans mac ;pp

och dunkar musik ! <3

åker till dans-skolan direkt efter skolan , efter tror jag det blir kompisar :)

har haft 3 prov idag ,ska ha ett till efter rasten -.-

det är rast nu i 30 minuter till ! 

så sitter här inne ist,gjorde ju inte matteprovet förra veckan så jag fick göra det idag ,så det är 3 prov som alla har gjort men jag fick göra ett extra för dom andra har redan gjort det . igår vet jag inte om jag blogga så mkt :ss

hade bara en mysa dag med mamma typ,kollade på film o götta oss ,och så var jag ute ..

satt vid datorn inne iklass rummet förut när dom andra jobbade,

jobbade med so ,så jag redigerade lite bilder o skit,och så klart så ska e**a göra likadant. aja,ska dra nu,pusshej ;*<3




          



 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards