caassandra

Alla inlägg den 13 april 2011

Av cassandra - 13 april 2011 21:30

  

vad skulle jag göra utan dig , ingen annan än du förstår mig .

det finns ingen som vet nåt om mig bara du.

du är som min syster ,eller du är min syster !

jag kan säga allt till dig ,och du finns alltid där om jag inte mår bra.

och du ska veta att jag finns alltid här för dig .

lämna mig aldrig,klarar mig inte utan dig , jag kommer **  ***** ** *** om du lämnar mig . du är mina lungor,du är det finaste o snällaste jag vet. <3

dagen jag träffade dig ,då blev världen otrolig,det var den bästa dagen i mitt liv. Alla minnen vi har ihop ä'r otroliga,det är såna man aldrig glömmer.

ingen dig-ingen mig .man kan inte ha en bättre syster än dig.

du är som solen du lysser alltid upp,och är alltid lika fin o snäll :)

Bästa syster .älskar dig mest på denna jord !   

Av cassandra - 13 april 2011 21:26

 

som jag hade dig föut ...    

Av cassandra - 13 april 2011 21:11

hejj,har packat allt nu ,har säkert glömt nåt ,gör ju alltid det -.-

ska snart kolla på jersey shore :)

kommer nog inte blogga nu på en vecka ,kanske 2,för åker ju till pappa direkt efter o datorerna där är på lagning :s

vet inte om det finns dator i stugan vi ska bo i ,men finns det datorer /dator så kommer jag ju såklart blogga ! <3

men nu hinner inte jag skriva mer,


 

Av cassandra - 13 april 2011 06:45

hej,sitter i sängen o ska snart gå upp o göra iordning mig och så.

sen åker jag till idrottenshus för att ha idrott :)

imorrn åker jag till branäs ( sälen/fjällen )

så jag kommer inte blogga nu så mkt ,kanske lite ikv ,men sen åker vi klockan 5 på morgonen från onsjö (trollhättan) så får gå upp typ vid 3 ju -.-

och åka klockan 4 ,tar ju typ en timme att åka dit !

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards