caassandra

Alla inlägg den 8 april 2011

Av cassandra - 8 april 2011 12:00

kom precis ur duschen,kollar på  JERSEY SHORE :)

ska snart gå hem till farmor o farfar :)

sen senare blire att träffa kompisar ! :PP

orkar inte skriva mer..

bloggar mer sen :)



 

Av cassandra - 8 april 2011 11:45

Hejj,vaknade precis ,är själv hemma :pp

pappa jobbar,elin är i skolan o catrin o evelina är på sjukhuset :)

ska snart dra ut tror jag ,sen ikv ska jag träffa kompisar :D

igår var jag på överby ,det var "tjejkväll" eller det är 50 % på allting o det är bara tjejer som får handla där,men pappi var ju med endå,han är ju som en tjej :)

hhaha ,aja ! köpte en magtröja på HM ,naglak (stavning) ;s

en ny mascara,örhänge o en tröja från JC :)

men nu ska jag hoppa in i duschen o sen göra iordning mig,och sen träffa lilla farmor o farfar :)



 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards