caassandra

Alla inlägg under juni 2011

Av cassandra - 26 juni 2011 22:40

   

Av cassandra - 26 juni 2011 22:20

hhej,sitter ute i solnedgången och lyssnar på  Pitbull- Give me everything  ! :)

Igår va jag med sofia,david,nina,sebbe o kodi ,sen stack jag hem till monica och sov där för mamma o kristian skulle på fest :)

mamma o kristian kom o hämta mig o neo typ 12 imorse ,då åkte vi till skogshyddan och spelade minigolf och fikade med :

Gabbi

Matthias

Nova

Elliot

Hendrik

Åsa

Robban

Anna

Ojja

Lillevi

Ted

sen åkte vi till donken och käkade ,efter det åkte vi och la oss i stadtsparken och solade :)

sen åkte jag,mamma,kristian,neo,gabbi,matthias,nova o eliot hem till Hannasofia,daniel,anton,oliwer o miranda o grilla :)

kom nyss hem :dd

nu sitter jag här ute i solnedgången ;D

imorrn blire kompisar och BADA ;DD

ska bil 26 grader hela veckan nästan ;pp

sen på kvällen eller på tisdag åker jag till Pappa :)


på onsdag blir det Tutbingo (bilbingo ) ,YEEAAHH !





Av cassandra - 25 juni 2011 16:55

hhej,nu gör jag mig iordning o sen drar o träffar sofia ! :)

inatt sover jag hos monica förhoppningsvis.

för mamma o kristian ska på fest eller nåt tror jag.

bilderna sen igår (midsommar) kommer imorrn ;s

orkar/hinner inte lägga upp dom nu ;/

men ska dra nu´,pusshej :*<3

Av cassandra - 25 juni 2011 16:32

 

   

Av cassandra - 25 juni 2011 13:22

hhej,vaknade nyss ;/

kom he vid typ 3 inatt.

idag vet jag inte vad jag ska göra .

ska göra iordning mig nu,pusshej :*<3


  så här såg man ut igår :)

Av cassandra - 24 juni 2011 22:35

hejj,är hos anna o robban nu,men 5 andra familjer :)

har precis spelat fotboll,ska snart spela musik Quzzie och käka jordgubbar !

förut gjorde vi en midsommar krans och midsommar stång,så vi har dansat :d

men nu ska jag gå ut igen ,och brotta ner hendrik o kristian :D

pusshej :*<3


 

kommer mer bilder inatt när vi kommer hem eller imorrn  ! :)

Av cassandra - 24 juni 2011 11:48

hhej,Vi trodde ju att jag hade mageninfluensa igår eftersom jag spydde 7 gånger ,men det var Matförgiftning,så vi ska åka iväg idag och dansa runt midsommarstång och sen hem till anna o robban,

med:

jessica

pier

åsa

hendrik

bertan

linda

santiago

viggo

svea

jag

mamma

kristian

neo

alva

noah

mm.

äter inget nu när  jag har haft matförgiftning ,

har precis duschat,ska platta o blåsa håret sen sminka mig och sedan göra en jordgubbs-tårta :)



Ha en bra midsommar allihop  ! :D

 

 

     

Av cassandra - 23 juni 2011 12:19

hhej,såklart man får maginfluensa dagen innan midsommar :(

fanh,då får man vara hemma ist då .

nu är mamma o köper glass

 

har beställt denna glass :d

går o lägger mig,mår skit illa.   

spydde 3 gånger förut :(

skit kul,dagen innan midsommar  !

skulle ju iväg till läckö slott och dansa och käka jordgubbstårta,sen hem till mammas kompåisar,men fyra andra familjer ..

men ska lägga mig nu,puss :*



Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards