caassandra

Alla inlägg under juni 2011

Av cassandra - 9 juni 2011 21:33

hhej,har precis steckt ägg ,själv :D

fast dom va inte godare än martinas iaf,för martina gör fanh dom bästa i stan ! :p

hahah :D

sitter i köket och äter macka med stekt ägg .

idag va jag med martina :) <3

sen åkte jag hem till mormor på kalajs,för hon fyllde 54 år :D

och där tjockade man sig med smörgåstårta och kladdkaka ;)

imorrn äre FREDAG ! :DDDD

ska kanske va med martina och dra på tivoli :)

TJOHOO  ! :D

sen på lördag sak vi kanske ha grillfest,och så ska nova o eliot sova här :d

sen nästa fredag blire Liseberg :D

men sak dra,pusshej ;*<3


Av cassandra - 9 juni 2011 19:28

 

Av cassandra - 9 juni 2011 14:21

hhej, :;) 

kom nyss hem till martina,vet inte vad vi ska göra.

Senare ikv blire att åka hem till mormor o morfar på kalajs ,för mormor fyller år :Dhahahah,vet inte om hon är 54 eller 55 idag ? ;sss <3

hahah :DDD

men aja,ska dra nu,pusshej ;*<3

bloggar mer senare ikv, 

Av cassandra - 8 juni 2011 20:06

hhej , sitter hemma hos martina ,martina stecker ägg just nu :)

kom nyss hem från framnäs ;pp

har varit där sen 12 , 7 timmar :D

åkte dit vid 12 med klassen sen åkte dom hem förutom 4 st + jag ;D

och sen kom martina så jag o hon badade och "sola" hahah :DD

sen gick vi och kollade för det är tivoli i stan men det öppnar på fredag -.-

sen träffade vi vilhelm :D och hans kompisar !

sen badade vi ,och nu när vi stak så tog jocke martinas cykel så martina fick jaga han in till stan ,men nu är vi hemma hos henne :)

ska dra hem om typ 1 timme :dd

pusshej ;*<3

Av cassandra - 7 juni 2011 22:22

Liseberg nästa lördag ! :DD

med pappa,elin,rasmus :) evelinaoch catrin -.-

och så ska en annan faamilj med = Hanna (evelina o elins kusin) ,therese (catrins brors tjej = hannas mamma ) och fredrik ( catrins bror)

men ska bli sköjjigt,LÄNGTAR ! :D

KKKAAANNOONNNEENN ,BBAAALLLDDEER,SSSPPPIINNRROOCCCKK,mm :)



Av cassandra - 7 juni 2011 22:13

hejj,nu sitter jag o redigerar en video film till vilhelm,mamma o martina :)

kom typ nyss hem från affären har köpt fika till imorgon ( kladdkaka ,ballerina och cöla ) ska till framnäs och bada med skolan ;pp

Idag va jag med martina,först åkte jag hem efter skolan ,sen ringde jag martina så stack jag dit,sen när jag kom käkade vi chokladbollar och gjorde iordning oss,sen stack vi fram på stan för att kolla på kanivalen :D

skit kul,där träffade vi jossan,dexter,kodi,david och anna :)

sen åkte jag hem till mig o martina till sig,för jag skulle hem o käka.

Så nu har jag tittat på  desperate housewives ,sista avsnitet för vårsäsongen :(

men det va bra (`y<3

Nu ska jag packa badkläder,pengar,fika och jympa kläder för har idrott direkt på 08:morgonen imorrn när vi börjaqr skolan ( 08:00 ) -.-

och sen ... SOVA ....  ! :DDDDDDDDDD

älskar att sova ,speciellt på morgonen men inte gå och lägga mig ! ;s

aja,pusshej ;*<3

Av cassandra - 6 juni 2011 21:11

hhej, har precis duschat :)

innan det va jag,martina,mamma,kristian o neo hos jon o sofia + familj :)

vi pratade o käkade glass .

Idag har jag o martina varit på stranden /framnäs/ :pp<33

nu ska jag äta kvällsmat och sen kolla på film ,pusshej ;*<3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards