caassandra

Alla inlägg under juni 2011

Av cassandra - 14 juni 2011 23:30

Har kollar på I TACKET FINNS INGA STJÄRNOR och  P.S I LOVE YOU .

nu blire SEX AND THE CITY ;D


Av cassandra - 14 juni 2011 22:13

hhej,Åkte till ågårdsvallen vid 6,där träffade jag sofia :)

vi spelade fotboll med vatan och kalle :D

sen kollade vi på F99,P98,P99 :d

Sen stack jag hem vid kvart i 9 typ .

va i fillsbäck med skolan idag och badade :)

Hade skit kul,haha ;D

jag,lina,olivia,amelia,becca,sebbe,oskar och arvid sminkade anton :DD

Sen när jag kom hem somnade jag i soffan ;s

va skit trött,och så frös jag som f**n .

Va ju bara 15 grader i luften och typ 14 i vattnet eller nåt,vettefanh ;s 

2 dagar kvar i skolan att jobba ,sen Sommarlov :DDDD

på lördag blire LISEBERG :PPP<333

men nu ska jag lägga mig och blega på " I taket lysser stjärnorna "

pusshej ;*<3

Av cassandra - 14 juni 2011 20:56

  hahha,så jävla söt ! :D   kanin ;)   giraff !!  :D

  zebra :)   jag , jonna o sanna :)   jag :)   jag   Gosedjur ,lotteri :)   Martina ;D<3 haha ,en gris :)   säl (stavning) :)   pingviner :)   Gris :)     säl ( stavning)

  

Kossor (jag ):D

  jag.      jag,mm :)

  jag.

  jag ,lollo o jonna :d




Av cassandra - 14 juni 2011 14:25

hhejjjhhoopp !  :D

kom precis hem från skolan :)

har varit i fillsbäck och badat med min klass och 5a :dd

badade med lina,becca,olivia,anton ,sebbe och arvid ,hade skit kul :D

åkt edit vid halv 11 , innan det skrev vi berättelse,och lyssnade på musik och spelade kort , sen vid 10 käkade vi (pannkakor med glass )

och sen stack vi ,nu ska jag bada ! fryser sunder ,hoppas det inte är feber nu,va ju skit kallt i luften o vattnet ;s

hahah skit samma ! :D


Av cassandra - 14 juni 2011 00:45

 

kan inte sova,är skit trött jue -.-

men får nog lägga mig o försöka ,ska ju gå upp om 7 timamr typ ,och då kommer jag va så jävla sur o grinig hela dagen ;s

men nu ska jag sova,pusshej ;*<3

Av cassandra - 13 juni 2011 21:11

sitter o kollar på film ( Linas kvällsbok )




Ska snart kolla på Fjorton suger och sedan  Älska mig :)






Av cassandra - 13 juni 2011 20:50



Kommer mer bilder imorrn,har inte fått alla än !

för jonna har dom ,men dom kommer imorrn :D


                   

Av cassandra - 13 juni 2011 20:39

1 vecka kvar i skolan:D

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards