caassandra

Alla inlägg under april 2011

Av cassandra - 25 april 2011 21:19

   

 

Av cassandra - 25 april 2011 21:18

             

:(

Av cassandra - 25 april 2011 21:02

hejj,hemma i lidköping nu ,har varit hos mormor o grillat .

orkar inte skriva mer,är inte på humör ! mår inte så bra     

Av cassandra - 22 april 2011 17:35

42 frågor om din bästevän! <3


 




1. Vad heter hon? Martina Nyberg

2. Hur gammal är hon? 11,snart 12

3. När träffades ni sist? förra helgen tror jag ,vet inte :s

4. Vad har hon för hårfärg? blond,slingor typ .

5. Brukar hon färga håret? nja.
6. Vilka färger har hon haft?
 blont ,med brunt underhår och slingor tror jag .

7. Vad har hon för parfym? olika.

8. Är hon galen? om hon är. Y
9. Vad är erat bästá minne: vi har massor,men t.e.x high chaparall.

10. Har ni många minnen ihop ? ohja ,massor !

11. Har ni varit utomlands tillsammans? nepp :(
12. Är du avundsjuk på henne?
nej 
13. När träffades ni första gången?
den typ 21 augusti 2009 ,tror jag , i fyran efter smmarlovet.

14. Hur träffades ni? vi kom i samma klass i 4:an ,:)

15. Vad går hon i för sport ? fotboll ;d

16. Vad kan hon göra på helgerna: ta kort, kompisar, träna,kolla efter killar,haha mkt sköjjsigt ;)
15. Göra efter skolan?
träna, kompisar,ta kort,allt möjligt.

18. Har ni pussats? ah ,som bästakompisar.

19. Brukar ni säga att ni älskar varandra ? ibland.

20. Har hon fräknar? öhh,tänker inte på det,tror ej det.

21. Har ni kollat på film någon gång? jarråh!
22 Har ni bråkat någon gång?
mm :(
23. Har ni sovit i samma säng? ja.

24.Har ni skrattat tills ni gråtit? jaoo,hahah :)
25. Har du sett henne gråta? mh :(((

26. vad gjorde du när hon grät: grät,jag blir ledsen när mi artincii blir ledsen.

27. Har du sett henne vara riktigt arg? ja
28. Har hon sett dig gråta?
ja
29. Vad ska ni göra i sommar?
något riktigt galet! ha skit sköjj,ragga killar ofc !

30. Har hon svikit dig någon gång? vet inte, tror inte det
31. Har ni pratat i telefon någon gång? ja
32. Vad skulle du göra om denna personen dog?
Tagit livet av mig ,klarar mig inte utan henne,hon är min syster jue.! <3
33. Kommer ni vara kompisar om 10 år?
japp,hoppas det iaf.lämna mig aldrig martincii.
34. Älskar du henne?
klart som fan
35. Vad är det bästa med henne?
hon finns alltid där för en,hon är det snällaste och finaste som finns,det finns ingen bättre än hon.

36. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget!
37. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon?såklart ! :)
Hur ser hennes klädstil ut? nice
säg en mening du aldrig glömmer med henne?  jag älskar dig mest på denna jord syster . <3

är hon rolig? joru !
kommer hon kopiera dethär och skriva om dig?
ingen aning,det får hon bestämma själver. :D



 





D e t   f i n a s t e   s o m   f i n n s  !



                           




Alla minnen vi har ihop är underbara ! <3




         

      


ÄLSKAR DIG MEST PÅ DENNA JORD SYSTER !   


Av cassandra - 22 april 2011 17:20

hejjhejj,sitter ute på altanen och solar :)

jag och pappa dunkar musik, i högsta volym , snart kommer pappas kompisar ,

ska dra och käka pizza.

och sen imorrn blire tivoli,ska vinna stjärnvinst i alla lotterihjul .<3

nu ska vi ut och åka motorcykel och sen pizza.

pusshej ;*<3



 

Av cassandra - 21 april 2011 18:58

hejj,sitter ute på altanen och käkar glass,med chokladsås och jordgubbar ;pp

imorrn åker evelina,catrin o elin till stockholm :DDDDD

så jag,pappa o rasmus ska vara själv hela helgen , imorrn på dagen ska vi hem till farmor o farfar o käka påskmat typ ,eller nåt sånt.

och sen kanske gå på bio.<3

på lördag ska vi först på tivoli o påskmarknad och på kvällen ska vi till johan (min fadder) pappas bästis ,han har gårdsfest typ :)

sen ska vi på en annan fest ;)

men nu ska jag dra,kommer inte blogga mer denna vecka tror jag,kommer inte hinna,men bloggar mer nästa vecka när jag kommer hem till mamma :)

och så har jag tagit massor med kort ,så jag lägger upp dom när jag kommer hem till lishöping (lidköping ) om ni inte fattar -.-

saknar min syster martincii ! ;* <3




    

Av cassandra - 18 april 2011 18:14

hejj,papi kommer snart och hämtar mig med motorcykeln :)

sen ikv blire att åka o ta en glass i slösen/götakanalen  i vännersborg !

sen ska jag hem till världens bästa farmor o farfar <33

ska vara själv hemma med elin    och evelina    imorrn.

men nu ska jag ta på mig massor kläder,har inga skydd nu idag när jag åker motorcykel ;s så får hålla mig hårt i motorcykeln / papi,för han kör ju som en galenkärring ,HAHAHAH   

men ha`t så bra ,



 


Av cassandra - 18 april 2011 18:13

 

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards