caassandra

Alla inlägg under april 2011

Av cassandra - 1 april 2011 20:51

hejj,kom precis hem till martina ,har varit på östby , först va vi på idh,sen drog vi till östby ! vi stack hem till mig för mamma hade fest ,så vi kom in där o dansade lite för vissa av dom , och skit  ,20 tjerjer var där ,! HAHAH :DDDD

sen stack vi till maggan o arenan en liten stund ,och nu är vi hemma .

ska sova här inatt,skulle igentligen sova hos monica ,men det blev ändrade planer. imorrn vet jag inte vad jag/vi ska göra ,tror jag drar hem vid typ 1-2.

för jag har typ feber :(

mår skit ..

ah,men nu dampar martina ,så jag måste dra,pusshej ;*<3

Av cassandra - 1 april 2011 12:28

hejsán,hämnade visst vid datorn   

hahah,vi skulle göra nåt roligt nu ,för det är martina o williams sista dag här på lidåker , och då frågade vi vad vi skulle göra : vi skulle spela spel -.-

palla,så nu sitter jag martincii,william och chrillebooi i lasses rum :)

slutar om 1,5 timme ( en och en halv timme ) om ni inte kan ;D

ska till monica dirrekt efter skolan tror jag om jag inte ´ska va med kompisar.

för mamma ska ha fest hemma ikv ..

så jag o neo får inte vara hemma , och kristian ska jobba.

men nu ska jag dra,hejdå !

Av cassandra - 1 april 2011 08:51

  


bjuder på bilden ! :)

kommer inte blogga mer idag ,ska sova hos monica !

bloggar imorrn :pp

Av cassandra - 1 april 2011 08:45

April april din dume sill jag ´kan lura dig vart jag vill .

Av cassandra - 1 april 2011 08:40

hello,sitter i skolan (i lasses rm) me martina o william :)

jag o martina har gjort våran  idrott " planering " eller ah..

vi ska ha idrotten idag  _:D -.-

sitter i min älskade onepiece ,martina har också sin i skolan ;ppp

ska dra nu ,pusshej ;**

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards