caassandra

Alla inlägg under april 2011

Av cassandra - 13 april 2011 21:26

 

som jag hade dig föut ...    

Av cassandra - 13 april 2011 21:11

hejj,har packat allt nu ,har säkert glömt nåt ,gör ju alltid det -.-

ska snart kolla på jersey shore :)

kommer nog inte blogga nu på en vecka ,kanske 2,för åker ju till pappa direkt efter o datorerna där är på lagning :s

vet inte om det finns dator i stugan vi ska bo i ,men finns det datorer /dator så kommer jag ju såklart blogga ! <3

men nu hinner inte jag skriva mer,


 

Av cassandra - 13 april 2011 06:45

hej,sitter i sängen o ska snart gå upp o göra iordning mig och så.

sen åker jag till idrottenshus för att ha idrott :)

imorrn åker jag till branäs ( sälen/fjällen )

så jag kommer inte blogga nu så mkt ,kanske lite ikv ,men sen åker vi klockan 5 på morgonen från onsjö (trollhättan) så får gå upp typ vid 3 ju -.-

och åka klockan 4 ,tar ju typ en timme att åka dit !

Av cassandra - 12 april 2011 20:39

hejj,duschade precis ,har varit o dansat :D

kuligt vare iskolan idag ,hahha :D

jag o hanna dampade ,och så hände en sak ,är skit arg för det !

nu väntar jag på att : desperate housewives ska börja :)



 






 








Av cassandra - 11 april 2011 20:51

hejj,har precis käkar o duschat,innan det var jag o kollade på martina när hon hade fotbolls-träning :D

ska snart kolla på big brother o sen SSSOOVVA ! <3

sov 4 timmar inatt -.-

imorrn äre skola ,sen dans ,sry för dåligt uppdaterande iaf ,har inte orkat blogga så mkt,men ska börja blogga mer nu !



 

Av cassandra - 11 april 2011 16:47

   hejj, sitter ute på baksidan o solar o käkar pin/is glass :)

ska snart åka till skogshyddan med fölk ;D

2 dagar kvar  nu i skolan ,sen på torsdag åker jag till branäs (fjällen) och sen veckan efter är det LLLOOOVV ! :DDD

men nu ska vi åka,




Av cassandra - 10 april 2011 21:54

kollade nyss på big brother ! älskar gurkan ,hahah så jävla skön :D

ska snart dejta duschen,sen kolla på film med världens bästa mamma o kristian :)

och käka nudlar. imorrn äre skola -.-

aja,ska hoppa in i duschen nu,köss !


 

Av cassandra - 10 april 2011 20:47

jag klarar mig inte utan dig ! <3

Presentation

Cassandra Berggren ♥

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

VAd tycker du jag ska ha mer på bloggen? ;)
 Videoinlägg
 information
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

jag ä bäst! ;D

cassandra

;)

Jag är bäst ! :P

Vad tycker ni jag ska ha mer i bloggen?

Bilder

videoinlägg

mer om mina kläder

mer om min dag

tävlingar

mer fakta om mig själv

 


Ovido - Quiz & Flashcards